mam namietky co sa tyka dopravy! robim na kramaroch ako zdravotna sestra a ked dochadzam z dubravky, ked rano nastupujem o 6:00, tak uz teraz som mala problemy sa dopravit na cas do prace a teraz ked robia 1. etapu opravy, tak tom fakt ze uz poriadne pokazili! uz to, ze z dubravky nemam ziadny dobry spoj na kramare, je dost zle....vy co robite rozpis liniek, nemyslite aj na ludi, ktori musia nastupovat v praci o 6:00 rano? a to nehovorim o cestovani cez vikend! skuste sa zamysliet aj nad beznymi ludmi, ktori nemaju este na auto! stale len robite opravy, ale na co? davate nekvalitny material a kazdy rok len opravujete! skuste apson raz nieco spravit poriadne! nie som jedina, ktora ma pripomienky, co sa tyka dopravy na kramare!!!!!
Premávala?!- čiže už nepremáva alebo ako? Kde ju je možno vidieť? Pardon, ale na vlaky.net som nenašiel nič. A keďže jazdím akurát tak trať BA-ZA a BA-SA, tak nemám príležitosť ju vidieť ak premáva tam, kde nie je elektrifikovaná trať. Ešte by som sa ťa chcel opýtať, ktorý vlakový prepravca má natreté rušne na tmavomodro s bielym pásom? Dnes som videl ako z Rajky ťahá 230+740 nákladný vlak.
Záložne, herne, stávkové kancelárie a pajzel najnižšej kategórie - to sú podľa ŽSR základné služby, ktoré je potrebné zabezpečovať na staniciach. Preto niet divu, že sa tam takí ľudia zdržujú.
Trnavska, Sancova, Ruzinovska, Mickiewiczova, Limbova, Kollarovo namestie... a to su len so poznam... a najlepsie vsetko zavriet naraz a sucasne so Zahradnickou a Mileticovou a Vajnorskou...
Preco mam pocit ze v tomto meste sa cca. 20 rokov nerobila BEZNA UDRZBA KOMUNIKACII - ako pravidelna vymena asfaltovych povrchov, a teraz sa ROBI VSETKO NARAZ ? ? ?
počkaj, máš na mysli tú stanicu , ktorú rekonštruovali miesto roku a pol, vyše 2,5 roka a stále sa zdá, že nie je celkom hotová? a je pekný nápad zrekonštruovať stanicu, ale nástupné peróny k nej nepatria?
Mne sa najviac páči stanica v Petržalke, len by mohli dať sieť do tej kupoly pred vstupom aby tam nelietali holuby lebo je to tam fakt slušne posrané. Ale celkovo ma zaráža ako stále vyzerá Žilinská vlaková stanica. Chodia tadiaľ vlaky skoro z celej republiky a nemálo vlakov zo zahraničia, ale za 20rokov čo tam cestujem vlakom sa na tej stanici nič nezmenilo, okrem toho, že predĺžili staničný podchod na smer k Nám. A. Hlinku. Toť vsjo. Avšak vkladám veľké nádeje do toho projektu, ktorý sa začne 4 stanicami : BA-NM, PD, ZA a TN. Ohľadom nových vlakov/vozňov/rušov pre osobnú dopravu to vyzerá celkom dobre, ale znepokojuje ma, že čo bude voziť nákladnú dopravu keď 751,770,771 a ostatné staré sedemstovky otrčia kopytá. Viem, že sa robia dáke 736,773 a 756, ale to sú opäť len modernizované rušne a na západ od Slovenska už jazdí možno niečo lepšia technika (pochybujem, že pri modernizácii sa nedržia trendov, ale nejde určite do modernizovaného rušňa nacpať to najnovšie) v modernom kabátiku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav