Reakcia na: enge2 #133635:
ja viem, ale keď si pozrieš pôvodný plán trolejovania Petržalky, tak sa hovorí o 26km tratí. Meral som môj návrh a vyšlo mi 25,75km, takže by som sa do toho plánu spratal v pohode. Prekvapuje ma, že sa neuvažuje aj o trolejovaní L98, lebo tá je dosť dlhá a interval má taký, že sa tam trolejbusy oplatia. Čo sa týka L83, tak tá je vlastne náhrada pre Ovsište za L84+99 a hlavne aby boli pravidelné rozostupy medzi spojmi a nie ako teraz chodia 84 a 99 všelijak, síce cca podľa CP ale o preklade nemôže byť vôbec reč. Z môjho návrhu vidíš, že sa Petržalka po zavedení električky dá obslúžiť 8 trolejbusovými linkami (resp. 9, keď 80 a 88 rátam ako jednu), a 3-4 autobusovými linkami (59(?!),92,96,99) a jednou minibusovou (180). Ešte k tej L83 (resp. aj 34 a 84), chcem povedať toľko, že ma prekvapuje, že napriek tomu, že cez Harmincovu smeruje slušný počet cestujúcich do mesta neuvažuje sa nejak nahlas o ekologickom prepojení Dúbravky s Patrónku a ďalej cez Pražskú do mesta ?
N/A