Reakcia na: Martin Fundárek #133363:
Prečo teda trať do Plaveckého Mikuláša postavili tak, že zastávky sú od ruky pre obyvateľov tamojších dedín? Vraj sa to robilo kvôli hraniciam pozemkov. Ale určite keby sa chcelo by sa dalo nájsť riešenie kde by sa to dalo vyrovnať. Nuž dakto potrebuje silou-mocou autobusy...
Martin Fundárek
1. Systém odvšadiaľ všade raz za uhorský rok je na h...
2. Nejako Ti tam vypadol Pezinok zastávka.
3. V Rači prestupný terminál nevybuduješ. Iba ak zbúraš zo dve ulice domov, aby sa k stanici aj nejaké autobusy dostali. (Síce okolo nej busy núdzovo premávajú počas vinobrania, ale tie uličky nie sú pre pravidelnú premávku vhodné a miesta na terminál busov tiež niet).
4. Tvoje Trnavské mýto = Filiálka. Tvoja Filiálka by sa skôr mohla volať Slovany podľa bývalej zastávky za Figarom.
5. Kde by si zobral 5-vozňové súpravy 560 a ešte v takom počte, aký by bol potrebný na Tvoje, prepáč za výraz, fantasmagórie? ZSSK už prevádzkuje len 4-vozňové (prebytočné vložáky predala Čechom, ktorí s ich pomocou vytvorili 6-vozňové jednotky pre IDS JMK) a k tomu už sú v turnuse len 4. Obdobná otázka sa týka motorákov 840.
6. Keď už S-bahn, tak treba vybudovať zastávky na takých miestach, kde by ich ľudia aj mohli využiť, pretože súčasné sú často v úplnej riti (Lamač, DNV, Vajnory, ÚNS, ...). Už sa tu x-krát spomínali napr. DNV sídlisko, Vrakuňa či Bratislava-cintorín a ďalšie.
7. BSK siaha ďalej, než len po Malacky a Senec. Z obsluhy Tvojimi linkami vypadli Veľké Leváre, Závod, Šenkvice či Báhoň. Rozhodne by bolo vhodné ťahať linky S až do Kútov, Trnavy a Galanty.
8. Linka S8 by bola od Zohoru do Mikuláša načo? Dediny sú sú ďaleko od staníc a lepšie ich obslúžia autobusy.
9. S4 - nebola náhodou trať do Stupavy už zrušená?