AAA, Puki: jasne, chapem, ze mesto nie je len MHD a musi sa starat aj o to, aby bolo kde travit volny cas.. problem je ale v tom, ze mesto 11 rokov zanedbavalo MHD (nekupil sa ani jeden klbovy bus) a tym sa vytvoril obrovsky vnutorny dlh ktory je treba teraz sanovat.. Kedze v najblizsom obdobi doziju nielen IK435 (cca. 100 kusov) a vsetky dlhe vrakosy (100 ks), bude nutne kupit naraz minimalne 200 autobusov.. A aby to bolo mozne, bude sa musiet niekde inde zasadne skrtat.. (teda "bude sa musiet" je hypoteticke, je mozne namiesto kupy novych autobusov aj plan B: riskovanie zdravia cestujucich zlomenymi ramami a pod.)..
Ak by mesto normalne za poslednych 11 rokov obnovovalo vozovy park, tak ok, nech sa financuje aj vsetko ostatne, ale v tejto situacii by sa mali prehodnotit ine vydavky..
Ak by mesto normalne za poslednych 11 rokov obnovovalo vozovy park, tak ok, nech sa financuje aj vsetko ostatne, ale v tejto situacii by sa mali prehodnotit ine vydavky..
Ámos
Mesto Bratislava s rozlohou 368km2 a poctom obyvatelov 430tisic malo rozpocet 9,8mld SKK (prijmy bez uverov 5,83 mld SKK)
Re #132602 Ike: Povedal som nieco take? Ja sa pytam, ci ma Bratislava moznost davat z rozpoctu viac? Uz teraz dostava dopravny podnik cca tretinu rozpoctu. A to musi stacit!