Ja mám pocit, že ten úsek L94 Vazovova - Zochova nie je veľmi šťastne zvolený, a preto to ovplyvňuje aj jej vyťaženosť v Petržalke. Nedala by sa presmerovať L94 na Hlavnú stanicu ako L93? Čo som si všimol, tak L94 vídavam poobede niekedy dosť prázdnu. Ale asi by sa mal vyjadriť niekto, kto tou linkou chodieva pravidelne...
R.A.T.P.
Mapy k predchadzajucemu prispevku a clanku
od m@rtina:
Prvy usek docasnej trasy:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6115&mode=view
Napojenie definitivneho Petrzalskeho useku
na docasny:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6117&mode=view
Zrusenie docasneho useku a prechod tunelom do CMO:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6119&mode=view
Cely stav:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5682&mode=view
Co sa tyka dvojvozovych Sovietskych vozidiel 81-71,
vedel som ze maju byt pouzite namiesto vozidiel z NDR.
Ale vo vstkych mne dostupnych materialoch o metre (rychlodrahe) z toho obdobia sa uvazovalo so stvorvozovou
zostavou vlaku. Je dost mozne ze s dvojvozovou supravou sa uvazovalo na obdobie kratko po otvoreni trasy.
Smerove vedenie trasy:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6133&mode=view
Pozdlzny profil:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5683&mode=view
Planovana sieť mhd v BA 1990:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6134&mode=view
Clanok z novin cca 1984:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5681&mode=view
R.A.T.P.
P.S. : Kde si dosiel k tomu clanku zo Železničáře ?
To je z nejakeho roku 1986 myslim, ja som ho hladal asi rok po archivoch