Toto je v októbri 2008 vyradená Karosa PO - 227BR z Bardejovskej SAD-ky:
http://www.nahuby.sk/images/fotosutaz/2009/06/16/jozef_zelinsky_157406.jpg
http://www.nahuby.sk/images/fotosutaz/2009/06/12/jozef_zelinsky_156875.jpg
To je "sklizeň".
? ?
http://www.nahuby.sk/images/fotosutaz/2009/06/16/jozef_zelinsky_157406.jpg
http://www.nahuby.sk/images/fotosutaz/2009/06/12/jozef_zelinsky_156875.jpg
To je "sklizeň".
? ?
5:12
spoje linky 92 : 4851 - 13 cestujúcich, 4850 - 2 cestujúci, 4124 - 6 cestujúcich, spoj linky 25 : 2614 - 5 cestujúcich, spolu to je 26 cestujúcich. Zo smeny končiacej o 22:00 to bolo veselšie počítanie, tam to bolo už trošku na odhad aj. Linka 25 viezla cca 40 cestujúcich, nakoľko asi 5-8 sedadiel bolo voľných a 5-6 ľudí stálo, v prvej 92 tiež cca 5-8 sedadiel voľných + cca 10 stojacich, potom spoj s odchodom 22:39 od Patrónky nešiel, došiel až tretí voz 4124 s 23 cestujúcimi a za ňou šla 4850 s 10-15 cestujúcimi.
Dokopy na 123 ľudí ktorí využili tieto spoje sa použili 4 autobusy s kapacitou 580 osôb spolu (podľa údajov na stránke o kapacite). Nie je to pritiahnuté za vlasy keď takto zbytočne nasadzujeme kĺbové autobusy a vystavujeme ich riziku poškodenia a opotreovávajú sa aj viac? Taká linka 92 patrí medzi linky s najdlhšou trasou. Už by mohli v DPB začať premýšľať a dohodnúť sa s VW na rozumnejšom nasadzovaní autobusov na tieto spoje.