Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #131180:
Nie, električka je pre každého kto ju potrebuje, samozrejme, chápem že tí ľudia nemajú ani na výber a väčšina z nich musí chodiť električkou...ale už som sa ze to nepriamo ospravedlnil, takže k tomuto ja nepoviem už nič....Ale nech ľudia ako 24Tr tam nepíšu také somariny o rušení zastávok keď o tom govno vedia
Reakcia na: S499.1023 #131211:
dobre mam ta v pazi sa nebudem hadat..myslim si o tebe svoje a tvoj nazor ma netrapi
neriesim ta
Reakcia na: Emo #131212:
myslim tu cast vo je v ruzinove ty chumaj..asi tazko bude ruzinovska trat sluzit DNV
Reakcia na: Danny6619 #131202:
Áno? Len pre Ružinov? A to kde je určené? ?
Reakcia na: Danny6619 #131209:
Tak si predstav, úbožiatko, že ja som 3/4 svojho života žil v Ružinove (a dnes už nežijem na Slovensku), v dome, ktorý bol postavený ako druhý na Ostredkoch, zatiaľčo ktovie kedy si sa tam prisťahoval ty ? . A nikdy som si neprivlastňoval električky "enem pro nás a naše dzeci".
Reakcia na: luky133 #131206:
podľa § 59 ... by sa v pešej zóne malo jazdiť rýchlosťou najviac 20 km/hod., s meraním súhlasím, som zástanca dodržiavania "pravidiel hry",
cesty na DD poznám (aj s obedzením na 20 km/hod.), cestujem - jazdím tadiaľ každý deň,
Reakcia na: S499.1023 #131208:
a ja s tym ze trafena hus zagagala
Reakcia na: Danny6619 #131202:
A ja súhlasím s tým, že aj ty si hlupko.
Reakcia na: Martin Fundárek #131166:
a všetky E-linky by boli expresné a jedna A-linka bežná?
Reakcia na: vlado13 #131205:
Keď sme už pri peších zónach, bolo by dobré kebyže tam raz za čas merajú policajti lebo tie 30tky a tak nedodržiava 95% vodičov... Napr. na DD máme na jednej ceste smerom na DD 20km/hod a tú nikto nedodržiava, ale je diskutabilné či je opodstatnená nakoľko je umiestnená kvôli nepriehľadnej zákrute a za ňou je hneď výjazd vozidiel takže ak tam nejde vodič aspoň 40km/hod (čo ukazuje tá značka pred 20km/hod) tak sa stane ľahko, že jednoducho neubrzdí keď auto práve vychádza. Videl som tam voľakedy aj dopravné nehody...
Reakcia na: intony #131145:
"Chodci sa majú právo pohybovať v pešej zóne bez toho, aby museli dávať na autá dávať pozor."
asi to nebude také jednoznačné
podľa § 59 cestného zákona vodič je povinný dbať na zvýšeú ohľaduplnosť voči chodcom, ktorých nesmie ohroziť. (Obmedziť ih však môže.) Chodci sú povinní umožniť vozidlám jazdu.
Reakcia na: zakaznik #131194:
To by som akceptoval viac.
Reakcia na: Solider #131192:
Veď som písal, že "nad úroveň nejakej národnej hrdosti", čiže nie "Ja som Slovák, ja som Obermensch".
Reakcia na: S499.1023 #131180:
ano presne tak pre ruzinov..koniec koncov to je aj konecna..suhlasim s Johnym
Reakcia na: 810zssk #131200:
Aj ty si si mohol už všimnúť, že to, čo SNS momentálne robí nepodporujem. Nebudem sa k tejto téme ďalej vyjadrovať, aby istí ľudia už nemali čo rozoberať ?
Reakcia na: Solider #131192:
Nevšimol si si, že píše "nad úroveň nejakej národnej hrdosti". Národná hrdosť je fajn, to čo robí SNS nie.
Reakcia na: MiroBA #131040:
ak chceme preferovať MHD, potom by sme na radiále asi museli oželieť smerovú preferenciu električiek a technickou úpravou trate umožniť jazdu busov - expresov, bezpečnosť obchádzania kolesových a koľajových vozidiel si vyžiada zásah do šírky línie pre MHD i pruhov na ceste, obojsmernou zjazdnosťou pre busy na línii vyhradenej MHD, by sa dala nahradiť funkcia predjazdných stôp pre diaľkové spoje, predbiehanie by sa uskutočňovalo podobne ako pri ceste s dvojsmernou premávkou - jazdou v protismere a návratom do pruhu v smere jazdy, zároveň by sa tým umožnilo prestupovať na hrane, dali by sa vybraťúseky, kde by sa to prednostne a postupne riešilo, komplexne by to nebolo lacné, ani veľmi rýchle, ale v existujúcich priestorových podmienkach a pri očakavaní zvyšovania intenzity mestskej dopravy asi únosný kompromis,
Reakcia na: 24Tr #131028:
kraviny? záleží na uhloch pohľadu, chyby minulosti v organizácii dopravy v KV nemožno naprávať experimentom, ktorý po krátkom čase sa buď vráti späť, alebo nahrádza novým experimentom,
presunutie iba zastávky z mesta by nevyriešilo prechádzanie cez dva priechody pri prestupe z električky na Molecovej v smere na DD, nemožno predpokladať, že všetci by prestupovali na Segnerovej (po presmerovaní L33), ak na Molecovej sa pridávajú L32 a L133,
presunutie oboch el. zastávok Molecova k Jurigovmu nám. vyžaduje úpravu pre ostrovčeky v dĺžke cca 80 m, ak by sa nerušilo odbočenie k ČS Shell, vyžiadalo by si to nový priechod pre chodcov asi v meste dnešného priecestia a napojenia bývalého malého trhu, bezpečnosť chodcov by „volala“ po svetelne riadenom priechode, a nie ďaleko odtiaľ je križovatka s Molecovou s ďalším semaforom, to by asi nebolo najšťastnejšie, napr. by sa tým narušila dopravná obslužnosť LIDLu MHD, odbočenie k ČS by bolo možné oželieť a ostrovčeky situovať v dotyku s hranicou križovatky, len neviem, či by bolo vhodné odstavnú koľaj situovať pred križovatku, ale ani tento variant úplne neodstraňuje potrebu prechádzať pri prestupovaní cez dva priechody, v tomto prípade pri prestupe z DD na električky do mesta,
ak sa nebude realizovať spoločný prestupový terminál, potom zostáva odporúčať ľuďom, ktorí pri prestupovaní chcú prechádzať iba cez jeden priechod využívať zastávku Segnerova (po presmerovaní L33), ostatní nech prestupujú na Molecovej, ale nech sú disciplinovaní a trpezlivo čakajú na zelenú a spoje,
Reakcia na: S499.1023 #131186:
...tak sa z lesa ozýva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.