Na Šafku pomaly ale iste mizne to (kedysi) zelené zábradlie o ktoré sú prichytené dosky na podperách čoby lavičky. Na to koľko ľudí tam čaká na autobusy a električky je to vyslovene hanba. Neviem prečo tam mesto nepostaví normálny dlhý prístrešok od začiatku po koniec zastávky, teda v s súčasnej polohe od začiatku prvého prístrešku po koniec tretieho. Už nech sa vykašlú na JCD konečne ? Vôbec nechápem ako napr. Hubeného môže mať prístrešok v smere na Kadnárovu keď tam jazdí linka 75, len počas špičky, to už radšej mohli Na Pantoch spraviť nové prístrešky kde aspoň 65 premáva nepretržite. Späť k Šafku : To že tam je novinový stánok, je zanedbateľné. Presunuli by ho.
"Celé Šafárikovo námestie by sa malo zmeniť s príchodom električky na Starý most. Odpoveď na to, či už existuje projekt na premenu námestia sme však z magistrátu nedostali." ?
Má takú otázku, nepočuli ste niečo o rekonštrukcii húsenkovej dráhy v Dúbravke, lebo po aprílových geodetických meraniach trate pribudli aj vyznačenia trás inžinierskych sietí pri trati
Všetko okolo MHD sú také protichodné drísty, že človek by z toho zblbol... Klimatizácia nie je jediná vec, spomeňme si ako DPB hovoril, že je neefektívne viesť autobusové linky v súbehu s linkami elektrickej trakcie - a máme tu linku 133 (namiesto toho aby premávala linka 17 celodenne ? ),... A ani cestujúci niesú ďaleko od ich obrazu, v KV tiež nevedia či chcú aby autobus zachádzal k LIDL alebo nie, v Dúbravke raz chcú/nechcú 34 cez ulicu Pri kríži. Hotový cvokhouse. ?
o to nejde, je fakt, že by tu naozaj bola vhodná, ale že dpb sa X rokov prostredníctvom svojich najvyšších predstaviteľov urputne bráni klíme a zrazu ju chce
Ako teda klimatizácia funguje v iných mestách? Tam tiež ľudia musia nastúpiť/vystúpiť. Možno keby fungovalo aj na autobusoch dopytové otváranie dverí aj na autobusoch, tak by to bolo lepšie.
btw.: Záložné MAN-y majú klímu? Lebo okná na vetranie to nemá a keď to ide ako ZV tak je v tom sauna k nezaplateniu veru.
ten bol dobrý, ja mám iba tento Zahradníkov... "Podľa neho sa diskutuje aj o tom, či by mala byť klimatizácia v celom autobuse. Pri sústavnom otváraní dverí na krátkych úsekoch by totiž mohla byť neúčinná a zvyšovala by spotrebu vozidla."
Re #130957 TeBeCe: nemám a pochybujem, že by o ne niekto už stihol požiadať, takže je dosť divné, že banoviny citujú niekoho od obstarávateľa.
2/ pamätáš si na podmienku "nízkopodlažné vozidlá (do 11 m) pre potreby MHD, prímestskej dopravy aautoškoly? a čo prišlo žeby (aj) Sor C? bolo vtedy v podmienkach niečo o klíme? no tuším, že autoškoly sú plne klímove a ostatné majú klímu pre kabínu vodiča...
Tak by mohla 83 chodiť ako ex-27, ale teraz neviem ktorú myslíš, či celú trasu alebo ako, lebo ona mala tých trás požehnane. Celé je to komplikované na mňa je to moc... Zlúčiť 34+83+84 a potom ako uspokojiť ľudí od Nám. hraničiarov po Technopol keď by padla 83?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133