no sor isto nie, teraz som pozerala NB18 city...a max. kapacita prepravitelnych osob je 161 ...cize podmienku 185 zas dokaze splnit iba jeden dodavatel takze z kĺbákov zas nic nebude....*****izmus na slovensku...
no hej, ale zas akááá diskriminacna podmienka? 185? ved to dokaze splnit iba jeden dodávatel, zhodou okolnosti, ten, ktory z predchadzajucej VS bol vyluceny...ach boze...a pamatas sa na prve tyyzdne prevadzy CapaCity, ze pekne bol doskriabany...no co uz, treba s tym vediet jazdit...takze zas vyhlasime nieco, aby sa nepovedalo ze a aj tak sa to zrusi...
len pocet tam zase nikde nevidim - zase budu namietky ? .
cena na SK pri konverznom pomere cca 600 mil.SK - tusim najlacnjesi variant Capacity vychadzal na 15 mil. SK - cize by sme mali zhruba 40 ks
V prvej novej verejnej súťaži by podľa B. Zahradníka malo ísť o veľkokapacitné autobusy, ktoré odvezú viac ako dvesto cestujúcich. Ide o štyridsať vozidiel v celkovej hodnote 20 miliónov eur.
ano, nakoniec som to našiel, lenže keď som to pozeral prvý raz cez "obchodné príležitosti", tak tam nie je pri SK ani v predbežných ani v "Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (19) ", tak sú len Košice.... takže toto je ešte len niečo na spôsob "povedali sme, že vyhlásime"?
23/05/2009 S98 Európske spoločenstvá – Vodohospodársky, energetický, dopravný a telekomunikačný sektor – Pravidelné predbežné oznámenie
I. II. IV. VI.
SK-Bratislava: Autobusy verejnej dopravy
2009/S 98-142599
PRAVIDELNÉ INFORMATÍVNE OZNÁMENIE – VYBRANÉ ODVETVIA
Tovary
Toto oznámenie je výzvou na súťaž: nie
Cieľom tohto oznámenia je skrátiť lehoty na predkladanie ponúk: nie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA OBSTARÁVATEĽA:
Nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov pre prevádzku mestskej hromadnej dopravy.
II.2)
DRUH ZÁKAZKY:
Tovary.
II.3)
SRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV):
Predmetom zákazky sú nízkopodlažné, kĺbové autobusy do mestskej premávky s dieslovým pohonom a kapacitou 185 cestujúcich. Technické parametre budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
II.5)
PLÁNOVANÝ DÁTUM VYHLÁSENIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA A TRVANIE ZMLUVY:
Plánovaný dátum vyhlásenia verejného obstarávania 26.5.2009
Obdobie v mesiacoch: 24 (od uzatvorenia zmluvy).
II.6)
PREDPOKLADANÁ HODNOTA ZMLUVY A HLAVNÉ PODMIENKY FINANCOVANIA:
II.6.1)
Pôvodná predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota bez DPH: 19 916 360,00 EUR.
Už len v tom, že by zaseknutie tlačidla výhybky malo nejakú súvislosť s vekom vozidla, o električkách na dožitie, o potrebe skúseností, o električke zlořženej z dvoch...
Keď tu teraz tak často píšeš, tak využije toho a chcem sa ťa opýtať čo napr. konkrétne dotyčná vodička električky tresla hlúposť? Nepýtam sa to preto, že by som pochybol o tvojom tvrdení no seriózne bez výsmechu chcem počuť tvoj názor. ? dik vopred ?
Tak si vyjasnime, o čom sa bavíme.
1) ELEKTRIČKOVÁ trať do Wolfsthalu bola zlikvidovaná hneď po 2. sv. vojne.
2) ŽELEZNIČNÁ trať Z PETRŽALKY DO KITTSEE bola zrušená o niečo neskôr po vojne.
3) ŽELEZNIČNÁ trať z Filiálky DO PETRŽALKY bola zlikvidované po dostavbe autostrádno-železničného mosta.
Mám CP z roku 1929/30. Samozrejme sú ako v každom CP aj odchody opačne z Viedne. Medzi Kopčanmi a Bratislavou, sú len odchody z Bratislavy a opačne, teda žiadne zastávky medzi nimi nie sú uvedené. Taktiež medzi Kopčanmi a Viedňou sú len zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat a potom až konečná Viedeň. Možno že tam chýbajú ešte zastávky, alebo možno že vtedy to stálo len tu. Vzdialenosť bola 62KM. ?
Odkiaľ mšá tie odchody? Nemáš náhodou aj odchody z Viedne?
A čo premávka v úseku Korunvoačné nám. - Kopčany - aký tam bol CP na miestnej trati?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.transportweekly.com/pages/en/news/articles/42574/