Reakcia na: levan #129935:
Práve preto som ale spomenul ulice Záhradnícka, 29.augusta, a pod. lebo sú to jednoprúdové komunikácie kde je značný problém s plynulosťou dopravy, preto tam jediné čo by kapacitne pomohlo bola električka a odstaviť tie ulice z premávky pre IAD.Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).
21Tr
Linka 133 je fajn riešenie avšak len dočasne kým sa nenakúpia nové električky a nezačne aj L17 premávať ako riadna celodenná linka (aspoň počas pracovných dní). Trolejbus z DD by bolo najlepšie viesť cez Slávičie a tam aj otočku spraviť aby všetky trolejbusy nemuseli chodiť celú trasu od centrum - Hrad - Slávičie údoli - Dlhé diely. Od zastávky Lafranconi by sa vybudovala odbočka na Mlynskú dolinu a na Slávičie údolie pre električku, čiže by bola náhrada za 31/39 ?