ZMENA TRASY LINKY 67 - http://skratka.sk/4i2h0x
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?
dupe
Okrem toho platil taky pradpis ze lokomotivne vlaky maju Vmax 60kmh, pretoze su velmi tazke a nemaju vagony co by ich v pripade koliznych situacii brzdili.
Ako to je v sucasnosti netusim.