Vďaka vodičovi 2636 ? máme toľko klbákov, že si môžeme dovoliť ich nechať dobrovoľne demolovať ? Teraz ale vážne už : Som zvedavý čo bolo príčinou nehody? Pokiaľ bola zapnutá signalizácia, tak jednoznačne to dodžubal šofér autobusu, a ak nie tak je chyba na strane ŽSR. Nevie nikto o okolnostiach nehody viac?
K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.
K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.
MiroBA
Tu je to vidieť -celý kĺb odpísaný. Ale predok aj motor v poriadku, možno keby sa urobil nový skelet ak by ho nejaký podnik spravil a zvyšné časti by sa doplnili. No neviem, ako by to bolo finančne rentabilné...neviem do akej miery sa vlastne rozoberajú tie vozy pri generálkach, či skoro komplet napr. vrátane okien alebo sa mení len motor a výmena podlahy a sedačiek v interiéri.
A o aké ev.č. vlastne ide pri tej havarke?