Čaute. K dnešnej a zajtrajšej výluke električiek na Hl.st. mám pár otázok a poznámok.
Náhradná doprava za električky :
- bus-linka X13 (kapacita 50ľudí) za tram-linku 13 (kapacita 170 ľudí)
- za električky smerujúce do západných častí mesta sa odporúča používať linky 61,74,201 a 210.
Preto sa pýtam na čo je dobré vedenie štyroch električkových liniek na Hlavnú stanicu keď náhradná doprava postačuje v rozsahu autobusových a trolejbusových liniek bez posilnenia (aspoň čo sa týka dní prac. pokoja). Uznávam, že cez pracovné dni by to kolabovalo, čiže určite by som ponechal linku 13 a linku 2. Navyše mesto nemá už ani dostatok električiek, takže je načase sa zamyslieť nad efektívnejším vedením električkových liniek aké je v súčasnosti.
Náhradná doprava za električky :
- bus-linka X13 (kapacita 50ľudí) za tram-linku 13 (kapacita 170 ľudí)
- za električky smerujúce do západných častí mesta sa odporúča používať linky 61,74,201 a 210.
Preto sa pýtam na čo je dobré vedenie štyroch električkových liniek na Hlavnú stanicu keď náhradná doprava postačuje v rozsahu autobusových a trolejbusových liniek bez posilnenia (aspoň čo sa týka dní prac. pokoja). Uznávam, že cez pracovné dni by to kolabovalo, čiže určite by som ponechal linku 13 a linku 2. Navyše mesto nemá už ani dostatok električiek, takže je načase sa zamyslieť nad efektívnejším vedením električkových liniek aké je v súčasnosti.
810zssk
Mna skor stvu tie oznamy. Po prve, nebolo jasne, ze linka 13 premava (pisalo o "nezabezpeceni elektrickovej dopravy na Hlavnu stanicu", ale o tom, ze linky 13 sa to netyka ani zmienka), po druhe, z neznameho dovodu odporucali zo smeru Ruzinov/Vajnorska prestup na Kriznej a nie na Trnku kde je viac spojov.
Mimochodom, z mne neznameho dovodu z Race odporucali prestup na Racku na vsetky linky na hlavnu stanicu okrem 61