Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Včera som videl krásny jav...

"odstavný" BUS pruh Šancová, tam veselo zaparkované 2 SUV vozidlá a jeden Golf verejnej bezpečnosti... tomu hovorím úroveň - asi išli s kamarátmi na pivo
No ja ti tak poviem #2881" je na Cint. vozidiel Jurajov Dvor a takisto aj #1510, #4507, Škoda 706 RO, SANOS #6517
No a 2881" podľa mňa nieje v dobrom stave a ďalší historičák Ik280 bude #4940 tu su pár fotiek ale nie #4940ky
http://*****.cz/Voz._Jurajov_Dvor/
Tym som myslel 6624,ktora mala VP a je menej modernizovana ako 6621 ? .
Reakcia na: Peter6607 #127163:
Žeby išli robiť zbierku po vzorne zahraničných DP?
Reakcia na: kacka #127164:
Bratislavská lokálna časť trate [upraviť]V Bratislave a jej predmestí Petržalke viedla trať najskôr prichádzajúc zo zastávky Berg (pri krajinskej hranici) do stanice Kopčany, ďalej bola zástavka v stanici Engerau, potom obišla severozápadným smerom staré jadro Petržalky jazdiac smerom k viedensko-bratislavskej hlavnej ceste, ktorou potom išla cez Aupark (maď. Liget, dnes Sad Janka Kráľa) paralelne s Dunajom až k Mostu Františka Jozefa (dnes Starý most) ponad Dunaj. Na bratislavskej strane potom viedla trať po vtedajšej ulici Gabora Barossa (dnes Štúrova ulica) a krátko nato zabočila na nábrežnú promenádu (vtedy Justi-Ufer, dnes Vajanského nábrežie) a prišla až po Korunovačné námestie (dnes Námestie Ľudovíta Štúra), kde mala podľa plánov vzniknúť aj konečná stanica. Plány boli ale zmenené a tak tu vzniklo veľké obratisko, odkiaľ dráha ďalej pokračovala na sever cez Kit-Straße (dnes Mostová ulica) ku Kossuthovmu námestiu (predtým Radetzkeho námestie, dnes Hviezdoslavovo námestie), popri (starom) Slovenskom národnom divadle, ďalej pozdĺž ulíc Rosengasse (dnes Jesenského ulica) a Gabor-Straße cez dnešné Šafárikovo námestie, kde sa okruh uzavrel.


Medzimestská časť trate [upraviť]Medzimestská časť, nazývaná aj hlavná železničná trať, ktorá sa rozprestierala medzi stanicami Groß-Schwechat a Kopčany na trati dĺžky 50,5 km, bola srdcom celej prevádzky trate. Prebiehala od stanice Groß-Schwechat východným smerom cez stanice Mannswörth a Heidfeld (neskoršia stanica Letisko Wien-Schwechat) ďalej k najbližšiemu miestu Fischamend, (tu boli dve stanice Fischamend Reichsstraße a Markt Fischamend) a viedla ďalej stanicou Maria Ellend an der Donau, zástavkou Kroatisch Haslau (v roku 1923 premenovaná na Haslau an der Donau), cez stanicu Regelsbrunn, zástavku Wildungsmauer, stanicami Petronell-Carnuntum a Deutsch-Altenburg (dnes Bad Deutsch-Altenburg) až do Hainburgu. Tu boli dve stanice a jedna zastávka Hainburg Frachtenbahnhof, Hainburg Personenbahnhof a Hainburg Ungartor a nasledovali ešte stanice Wolfsthal a Berg, kým trať pri 60,885 km prešla na uhorské územie a dostala sa do stanice Kopčany. Túto stanicu, kde sa menili systémy (nazývaná raz po maďarsky Köpcsény) si nemožno zamieňať so stanicou Kittsee trate ÖBB Parndorf - Bratislava-Petržalka. Ležala viac juhozápadne od dnešnej stanice Bratislava-Petržalka (v približne pravom uhle na jej dnešné koľaje, nástupištia). Ešte dnes (teda pred 3 rokmi to tak ešte bolo) je areál spojený spájacou koľajou s touto predmestskou stanicou na juhu hlavného mesta.
Reakcia na: Cablecar #127162:
zisti si najprv presnu trasu kade to islo a potom to skus hladat nazivo. mozno to aj najdes ?
Reakcia na: 21Tr #127153:
Ale mozno ta potesi toto zo stranky http://historickevozidla.mypage.cz/ (tusim Martina Zarnovickeho) o Ikaruse 620 alebo 630: Ikarus stojí u súkromného majiteľa, DPB chce vrak Ikarusu späť no majiteľ o tom nechce ani len počuť (uvidíme)-tak to je neuveritelne ako DPB bojuje o hist. vozidla.Len tak dalej.
Reakcia na: kacka #127161:
No ve´d ano ja. Ale ak so dal niekto námahu aby to odfotuil, tak to musí byť nejako prístupné a hlavne bezpečné, či?
Reakcia na: Cablecar #127160:
okrem toho ze niekde v lese, tak vobec netusim.
Reakcia na: kacka #127159:
Veď ono to malo normálny rozchod s tým, že to neskôr prestavali na 11000m rozchod.

Ale nevieš, kde to môže byť fotené?
Reakcia na: Cablecar #127154:
"Zvyšky železničného násypu v blízkosti hraničného priechodu Petržalka/Berg"
na elektrickovu trat sa mi to zda siroke ?
Reakcia na: Peter6607 #127155:
To malo byt o a nie ?
Reakcia na: 21Tr #127153:
O Ikarusoch 280 neviem takmer nic a na ziadnej stranke som o tom ztial nenasiel nic napisane z coho som smutny. ?
Ahojte, práve som brázdil po nete a objavil som obrázok na ktorom sú viditeľné zvyšky električkvoej trate Petržalka - Berg - Kopčany. Vraj je to v blízkosti štátnej hranice berg. Neviete, kde by to mohlo byť? Tu je link na ten obrázok: http://sk.wikipedia.org/wiki/S%C3%BAbor:Bratislava-Vienna_old_railway_embankment.jpg
Reakcia na: Peter6607 #127152:
Dúfam, že nechcem moc, keď sa opýtam ako na tom stoja Ikarusy 280 s opravami na historičáky? Neuvažuje sa so zachovaním okrem 2881II aj 4947, ktorá uzavrela históriu Ik280 v BA?
Reakcia na: 21Tr #127150:
A jedina prezentacia,ktora bude najblizsie je 100-vyrocie trolejbusov v BA a aj to zavisi od jej stavu,ze ci ju stihnu do vtedy zgeneralkovat.Urcite to bude zaujimava akcia a ja dufam,ze by tam bola 6505 aj 152.A velku nadej nam nedava ani DPB,ked 6606 je na VP uz takmer 1 rok!
Reakcia na: 21Tr #127150:
Ak vobec nejaky bude prevadzkovy tak 6505,ale vsetko zavisi od jej stavu.Na mnohych strankach je napisane,ze bude mozno,len vo vystavovatelnom stave ako Oerlikon.
Reakcia na: Peter6607 #127149:
A obidva by mali byť pojazdné? Ďakujem moc za info ☺ veľmi ma to potešilo, že sa podarilo ich zachrániť ☺

Plánuje sa aj nejaká prezentácia alebo tak nejak? ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.