Reakcia na: 810zssk #126934:
a co ked uz niekto nesuhlasi s novymi zmluvnymi podmienkami - napriklad cenou alebo dobou platnosti novych listkov a chce tak od zmluvy odstupit - ma narok na peniaze + sankcny urok podla mna, minimalne, ale podla mna ma narok aj na uskutocnenie danej sluzby - kedze ziadne skutocnosti DPB nebrania danu DOPREDU ZAPLATENU sluzbu poskytnut (ine by bolo keby napriklad DPB prisiel o licenciu alebo podobne a preto nebol schopny dane predplatene sluzby poskytnut)
Peon
Tá veta v úvodzovkách je z dpb.sk? Myslím, že možnosť výmeny lístkov iba vo februári bola v médiách slabo odkomunikovaná... Podľa mňa je toto pre cestujúcich neférové. Tie lístky mali zostať ešte použiteľné podľa mňa...
Napr. už niekoľko dní všetci mobilní operátori vracajú prepadnutý kredit aj pri najnižšej sume dobitia (6 €). Možno sa neskôr podarí dosiahnuť, že kredit nebude prepadávať a bude zhodný s dobou platnosti predplatenej karty (t.j. minimálne 12 mesiacov).