Reakcia na: 810zssk #126858:
Len CP poväčšinou platí len pre cestujúcich. Pokiaľ viem tak 201 aj na ten upravený CP meškáva. A keď meškáva ešte aj 83 cez víkendy, tak končí všetká sranda. Namiesto toho aby sa DPB prestal vyhovárať, že neposilní 84 alebo 83 kvôli prekladu, je kravina, lebo tie preklady NEEXISTUJÚ! 83 a 84 chodia tak, že príde jeden spoj a za 3-4min druhý a žiadny spoločný interval 5minút neexistuje! Preto sa ani nemusia obťažovať vylepovať CP. CP je obyčajný kus papiera, ekválny predvoleným sľubom.
david1
L17 na ukor Racianskej radialy ,ktora tiez mimochodom nema nahradu za elektricky pocas mimoriadnej udalosti. /L59 neratam pri jej intervaloch a poctu zastavok/.
Premavka L17 ukoncena z Vinohradov uz o 7,45!! a bez zdvojenych odchodov L5 smerom z Race alebo aspon z Vinohradov a nikto ma nepresveci ,ze to nie je treba.
L133 na ukor posilnenia spojov z DNV a Petrzalky. Nie je problem elektriciek ,ze sa nahromadia na antipreferencnej radiale a vsetci prestupujuci z DD sa nahrnu do prvych dvoch a vznikne dojem preplnenosti.
Pokial sa nepostavi elektricka do Petrzalky tak na Safku je urcite potrebne tocit linky zo vsetkych radial ,ked na nom konci nosna L95.
Namiesto riedenia liniek treba nakupit nove vozy a nie ich stale vyradovat bez nahrady.Uz neverim na lepsi interval pri mensom pocte liniek. Dubravka mala super intrevaly na L34,83 za zrusene L104,105,106 ,ktore rokmi redli a redli az na dnesny stav a to iste sa deje v Petrzalke po reorganizacii liniek.