Reakcia na: TeBeCe #125862:
ej veru, pracovitý to človek ? Re #125871 Mike & Re #125873 Majo: čiže ďalší "odborník" zahradkárského typu... ?
Re #125872 luky133: tak sa nemusíš báť o 133 a môžeš mu navrhnúť aj 233 a 36 a presun konečnej 901 ?
Re #125879 Jezo: "Pavol Derkay bude zastávať post generálneho riaditeľa na návrh Branislava Zahradníka, predsedu predstavenstva dopravného podniku. „Je najlepším kandidátom..."povedal BZ" tak to ma fak upokojuje, keď to povie odborník a všeumělec... btw. vymenia si i platy alebo im ostanú súčasné?

a toto ma zase desí: "Tender má byť vraj vyhlásený v modifikovanej podobe." ? takže referencie na 200 ks ropákov a 100 ks cng nenápadne vypadnú??
Re #125890 Valec: aby sa im nerozpadol ako Gottwald...
Re #125911 luky133: nevedia sa dohodnúť, ktorý z direktorov by ti mal odpovedať, či ešte bývalý alebo už budúci

Martin Fundárek
1. Vodič má prestávku spolu s vozidlom. Veľmi neekonomické (potrebuješ viac vozidiel).
2. Kým vodič čerpá prestávku, s jeho vozidlom jazdí striedač, pričom vozidlo si odovzdávajú
a) na konečnej (napr. 13)
b) na nácestnej zastávke (2, 3, 11)
3. Vodič po čerpaní prestávky odchádza s iným vozidlom, než prišiel. Tento spôsob sa praktizuje napr. na niektorých linkách v Prahe (strieda sa na trase). Nevýhodou je nemožnosť "prideleného vozidla".