Reakcia na: Martin Fundárek #125753:
K bodu 2. Myslíš, že keď nemáme využitý koridor, ktorý modernizujeme už pomaly 10 rokov rýchlosťou necelých 10 km/rok a prekladisko ČnT je efektívne budovať novú trať krížom cez celý štát? Podľa mňa by bolo už skôr lepšie riešiť koľajovou splietkou na "južnom" ťahu v úseku KE - ZV - GA - BA NM - BA Petržalka - OBB. Ale nejak sa o to veľmi nezaujímam, nepoznám sklonové, výškové pomery toho tvojho návrhu, ani trate 160, takže je to skôr otázka na teba. Ale v zásade som proti celému návrhu ŠRT.
. (Ostatne, tuším do Trabantu sa kedysi rekordne narvalo 16 ľudí - a tiež z toho nemožno usudzovať, koľko sa vojde povedzme do Octavie.)
Martin Fundárek
2. Ak by sa postavila ŠRT v rozumnom smerovaní, tak by železnicu dostali aj oblasti, v ktorých spojenie chýba alebo je úplne nevhodné. Pod rozumným smerovaním mám na mysli napr. líniu Bratislava-Nitra-Šahy-V.Krtíš-Lučenec-Rim.Sobota-Tornaľa. Iné by, samozrejme, bolo, keby ŠRT kopírovala niektorú z existujúcich tratí - tam by som sa aj ja staval proti.