Dnes 9.3.2009 nasadla na koľajnice bratislavskej MHD 31. električka ČKD - Tatra K2S #7131 ešte nemá zberač.
Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.
Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)
Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.
Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)
kecho
a keby si išiel o jeden bod ďalej, tak:
Návrh na finančné vyrovnanie dobudovania areálu centrálneho autobusového depa v Petržalke
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11020224&p1=11030595
to už akože 1/ je postavené a treba to zplatiť, alebo 2/ ide o peniaze na to, aby sa dobudovalo? lebo ak ide o bod 2, tak ma pobavil "Ftáčnik - nie" to je ten istý Ftáčnik, ktorý starostuje v Petržalke? takže, ako vidno, má určite veľký záujem na zlepšení dopravy svojich voličov... a ešte väčší fór - Zahradník sa ani nezúčastnil hlasovania o "svojom" podniku, chlapče, "ďakujeme" ?