Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #124861:
Súhlasím, že je to dobrá linka. Ale od Malej Scény (resp. po ňu v smere na Dlhé Diely) až tak naplnená nie je. Len si myslím, že by nebolo na škodu linku predĺžiť na Prístavnú->Svätoplukovu->AS Mlynské nivy a odtiaľ cez Wustenrot a Malu Scenu spat. Vyuzilo by ju tak este viac ludi ci dochadzajucich z inych casti SR, alebo tych co prestupuju z trolejbusov 202,208, resp. pracuju v Apolle, na Karadzicovej alebo v inych BC centrach (usetrili by tak jeden prestup). Pritom predlzenie linky by oproti sucasnej dlzke nebolo az tak vyrazne.
Reakcia na: drink #124851:
je to tak, most bol projektovaný ako súčasť diaľnice, od toho aj pracovný názov Diaľnično-železničný most v Bratislave. Môžem doporučiť knihu, síce staršieho vydania, ale predsa: Stavebníctvo na Slovensku, Dopravné stavby, vydanú v roku 1989 - je tam mnoho zaujímavostí nielen čo sa Prístavného mostu týka.
Reakcia na: Ike #124859:
Ja len hovorím to, že 133 je fakt dobrá linka. Jediný problém sú tie nové autobusy... Nič iné. Lebo je využívana. Električky sú smerom do Dúbravky a z Dúbravky priam vyťažené a na Molecovej sa tam už ledva zmestilo a takto sa aspoň odľahčia električky aj. A DD majú tú nevýhodu, že žiadná linka do mesta alebo do akejkoľvek mestskej časti nemôže ísť bez súbehu... ?
Reakcia na: AAA #124858:
Po úsek Malá Scéna (aj ďalej) ide autobus stále dosť naplnený... Po otvoerní Eurovei (či ako sa to skloňuje) to bude ešte využívanejšie.
Reakcia na: AAA #124855:
Mozno. Ale je verejne.
Reakcia na: luky133 #124857:
ufff, si nejako degradoval...

koľko súbehov malo rovnaké konečné? to akože, keby šiel autobus zo žatevnej, popri linke 5 až na Pánty, tak by nebol súbeh?
Reakcia na: luky133 #124857:
Hej konečná pred DPB je ozaj tak vyťažená zastávka, že 113, či 85, tade prestala premávať pred rokmi.
Reakcia na: drink #124852:
Áno ak by sa pozmenul celkovo systém a tak, že električka by mala o 35% menej zástavok a autobusy by zase tvorili klasický dopravný systém. Električka by v tomto prípade tvorila expres. Ale 133 nemá konečnú a ani začiatok kde má nejaká električka...
Reakcia na: AAA #124854:
ci by si tak vypraval, aj keby si potreboval svojich volicov co najdalej za 15 minut dopravit ?
Reakcia na: 810zssk #124841:
To parkovisko nepatrí UK?
Reakcia na: luky133 #124829:
Ja by som v živote 133 ako expres nezriadil.
Reakcia na: drink #124852:
Tuším to isté píše Ike ?
Reakcia na: luky133 #124829:
Keby sa znova zaviedli 101, 105, 106, 107 a pod., tak by asi boli v špičke tiež vyťažené. Bolo by to ale rozumné z hľadiska celého systému?
Reakcia na: Ike #124838:
"pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný" - Nebol jeho názov v čase výstavby náhodou "Dialnično železničný most"? Neskôr oficiálne Most Hrdinov Dukly".
Reakcia na: S499.1023 #124798:
Nie že by som bol proti "fóru pre normálnych", ale keď si porovnám toto fórum a fórum na vlakov.niet, tak myslím, že sme na tom ešte veľmi dobre... Mne nerobí problém to tu čítať, stačí mi preskakovať Dunčove príspevky a reakcie naňho (robím to už niekoľko mesiacov) a je to v pohode...
Reakcia na: Ike #124843:
? ze McTryskac ? bodujes
Reakcia na: 21Tr #124828:
Však keď si taký múdry ako rádio, tak si bol žiadaný o to tvoje bezkolízne riešenie, nie o inštalovanie prahov, dopravný inžinier.
Reakcia na: MatejBA #124844:
asi ťažko, jedine že by McTryskáč pre zmenu narazil do Bratislavského hradu ? (odtiaľ je to fotené)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.