Veď aj automobilkám v BA, TT a Zsolne pomôže zavedenie šrotovného v Nemecku, ale načo to dokelu zavádzať v SR, keď tu umiestňujú 1,5% svojej produkcie?
Ďalej čo som vygúglil - automobilky vyrábajúce v SR tu majú podiel 20 - 25%. * Koľko z toho sú modely vyrobené v SR?
Že to ani takí Nemci nevedia. Ficko je síce populista ale toto nevymysel sám.
Škodovke zavedenie "šrotovného" v Nemecku pomohlo predať tuším o 7000 Fóbií viac, Dacie sú vypredané na 3 mesiace dopredu...
Áno, dopsutil som sa polovičného omylu. Nemám problém to priznať, nie som Ámos ? .
Neboli to prvé Buse v Bratisdalve ale boli to Buse. Ja som myslel, že tam najprv boli tie izraelské transparenty, až potom mi došlo, že tie boli v klobásach.
Súhlasím s Tebou. Inak tento krok mi pripadá ako totálny výsmech tým, ktorí si auto či už dovoliť nemôžu, alebo ho nemajú zámerne, keďže nechcú znečisťovať životné prostredie.
A čo navráti štátu na daniach, dokonca štát pre nižšiu spotrebu príde o časť spotrebnej dane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik