Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #124122:
Ach, uf, joj... celá tá sieť električkových tratí v centre stojí za figu...Obidve trate prechádzajúce cez centrum sú tak blízko seba, že záber je minimálny. Videl som aj plán na trať od Šafka cez Pribinivou a po Košičkej napojenie na Ružinovskú radiálu. Tiež by nepadla zle trať od Račka po Karadžičovej a Dostojevského rad, tak by mohla jedna električka z Rače ísť po Obchodnej teda cez ulice Starého mesta a druhá by šla k ASMN a kúsok od Eurovey, okolo Šafka a po nábreží ďalej.
Reakcia na: Valec #124122:
Aha, čiže môžem čakať interval každej linky 12min v pracovný deň a 20min víkend...amen ☠
Reakcia na: luky133 #124114:
Áno vykonáva, to je po špičke "normálna" 32/4...
Reakcia na: ufo #124073:
Áno, inak by som to nepísal. Presne keď blikalo, na zábere ukazovalo blikanie asi 10sekúnd už a 67 si tam rutinérsky vbehne... ?
Reakcia na: oppress #124115:
Mohol by si vytiahnúť aj 1999 niekedy. ? ? A taktiež nejaký záložný MAN. ? By ma prekvapilo kebyže náhodou DPB začne platiť MANy aj na pravidelné linky, ktoré sú na DD. ? ?
Reakcia na: oppress #124119:
A prečo by mala pokračovať na práve na HlSt? Čo keby sa do Petržalky predĺžili linky (napríklad) 11, 12 a 14?
Reakcia na: oppress #124119:
dodatok : 83+93 sa dá spraviť z Hájov za 15min. Pardon ale tá električka pri hustote zastávok, preferencii je vrak. V ostatných mestách to funguje, lebo tam sa vedia vzdať x-prejazdov cez trať alebo šofér rešpektujú pravidlá premávky a necpú sa na koľaje, takisto na nich ani neparkujú autá tak bezohľadne ako u nás, dakedy. Keby existovala trať na Štefánikovej...keby...aaaa radšej serme na to ? stará téma
Reakcia na: Emo #124117:
Určite nie. V mape Petržalky (vydanej v roku 1988) sa jazdí ešte po Rokosovského (Švabinského). Ja osobne si cestovanie po starej trase pamätám. V roku 1985 som bol príliš malý na to, aby mi takáto spomienka zostala. Môžem doma pozrieť v ktorom roku už bol nadjazd v mapách zakreslený.
Reakcia na: Valec #124116:
A dotaz je, že keď by električka pokračovala na najbližie obratisko - teda HL.ST., tak to trvá od Šafka asi tak 12-13min. Čiže 27min cesty električkou. Teda vzniká otázka č.2. : Keď cesta 93 trvá 20min a električky 27, kto z Petržalky pôjde električkou?
Reakcia na: luky133 #124114:
Tipujem, že Solarismi si to Braňo na DD posral ? kto aspoň troška sem tam číta o doprave, tak si vždy robí srandu, že je to autobus čo robí ohňovú show ? a pindajú na ne. Pravda je, že Solaris má podiel viny na pošpinení svojho mena a tak to potom aj väčšina ľudí berie, že na vine je len výrobca (nedávno som na to diskutoval so spolužiakmi zo ZŠ, ale som im vysvetlil, že DP si akurát vytrel so Solarisom riť). Na druhej strane DP kupoval autobusy len kvôli cene, potom obrana Solarisu boal, že je na plynový pohon a že je NP. Avšak kupujú sa teraz aj vozidlá na naftu a zrazu to nevadí, zrazu princípy padajú... DP však potom úplne odrbal Solaris pindaním na kvalitu a ešte neviem čo všetko bolo vytiahnuté, hlavne, že si Braňo dobre pokecal s mikrofónmi. Solaris nikoho neznásilňoval, len logicky využil blbosť DPB a predal čo mohol. To, že to DPB kúpil je len a len jeho vina takisto ako aj odfláknutá zmluva, žiadne preverenie dodaných vozidiel...

P.S.: Ešte by ma zaujímalo ako skončila tá aféra s akože opravovaním autobusov, keď si šofér linky 31 sťažoval na to, že mu zrazu náprava bočí na opačnú stranu, čo sa mu našťastie stalo v obratisku a nie na ceste s pasažiermi. Braňo sa zastrájal, že budú vyhadzovať.
Reakcia na: Valec #124108:
Ten nadjazd otvorili aj skôr (cca. 1985). ?
Reakcia na: oppress #124113:
Tých 15 minút je dnešná trasa L95. Električka bude mať možno o 2-3 minúty menej, ale vždy lepšie rátať s rezervou.
Reakcia na: luky133 #124114:
Je to nesystémový mrdník... Tak jak si Braňo ráno privstane a asi z ponožky pre šťastie vytiahne ľubovoľný obrázok autobusu, potom pošle mailom do vozovne a povie si "taký tam chcem dnes mať"... a je mu jedno z akej vozovne. Inak keď je reč o Solarisoch, tak v súvislosti s tým si spomínam, že dnes som videl na linke 88 CNG plyňák ? poznám dosť ľudí čo bývajú pri zastávkach Einsteinova, Kremnická a Záporožská a značná časť z nich by bola rada keby tam jazdil pri tom rannom intervale 8min klbák hoc aj vysokopodlažný ale hlavne klbák, ktorý poberie viac ľudí ako Solaris ☺ Navrhol by som aby Solarisy boli na 70, ale nemám predstavu o tom ako je vyťažená, lebo ju vídavam len keď preletí cez Šafko a nejede nikdy plná viac ako na 50%. Ale o ostatnom úseku nemám prehľad teda určite také významné zastávky ako AS, Miletičova, Vlčie hrdlo, Trojičné nám.
Reakcia na: oppress #124110:
Vieš ani ja nechápem, čo robia Solarisy na 32... Myslel som si, že tu budú ráno len na 133 spojoch, ktoré boli vyťažené, ale že na 32... Myslel som si, že tam dajú tú Karosu B732, ktorá dnes bola na DD. ? A najlepšie na tom bolo, že išla pred ňou 25Trka na 33jke a za tým tá B732 na 33 to ako posilový spoj? A ku školskému spoju... Ono bus zo školského spoja nevykonáva potom normálnu linkovú dopravu?
Reakcia na: Valec #124112:
Teraz tých 15min máš vymerané od konca Petržky po...?
Reakcia na: oppress #124109:
Čo to splietaš? Však električka z/do Petržalky bude normálne pokračovať po Štúrovej a ďalej do rôznych častí mesta. Na Štúrovej sa spraví aj druhá koľaj. Žiadne otáčanie cez Nám. Ľ. Štúra nebude (dokonca sa ani neuvažuje o spojke nábrežie - most.
A keď tak počítam, v jednom smere 15 minút, v druhom smere 15 minút, t.j. dokopy 30. Pri intervale 4 minúty (tak ako na ostaných radiálach) je potreba 7,5 vozidla.
Ďaľší potlesk za Tedom na školskom spoji ? ? Bratislava má tak veľa NP vozidiel, že si môže dovoliť nimi plytvať na NP spoje.
NECHÁPEM ČO SOLARIS ROBÍ NA LINKE 32?! TO SÚ ZÁHRADNÍK A KADNÁR TAK NENAŽRANÍ, ŽE EŠTE AJ Z LINIEK 88 A 96 MUSIA KRADNÚŤ NA SVOJU KAMPAŇ?! TO NEMÁ OBDOBY V TOMTO MESTE, ČO SI HENTÍ DVAJA GRÁZLI DOVOĽUJÚ.

Pardon za CPSLCK, ale nech je to vidno...
Reakcia na: kecho #124078:
Za koľko minút predpokladáš, že električka dojde od Vyšehradskej na Šafko? 95 to trvá 15minút. Električka, bude rýchlejšie vďaka tomu, že nestojí na semaforoch pri Technopole, Nám. hraničiarov a Farského, ktoré dajme tomu, že dokopy dokážu zdržať autobus od 1 do 3min. A ešte odpadá kľukatenie sa 95 cez Romanovu, Osuského a Nám. hraničiarov, čiže tak cca 2-3min dole. 10min to teda električke potrvá na Šafko. Asi si niekto predstavuje, že tá električka bude chodiť rýchlosťou metra alebo rýchlosťou zvuku. Síce sa bude sa cestami križovať mimoúrovňovo a nebude stáť na semafóroch. No o otočke pre električky na Šafku nikto nič nehovoril, takže ak električka z Petržalky má ísť späť po trase Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, tak to zaberie opäť minúty navyše Jesenského - Nám. Ľ. Štúra 1-2min a Nám. Ľ. Štúra 3min, prípadne 4-5 keď sa tam bude točiť okrem 11,13 a 14 ešte aj Petržalská linka ? ak sa má električka z Petržalky točiť ako som písal, tak im ju môžem ? Obavy sú podložené tým ako sa stavala trať z DD, a síce bez obratiska aby sa ušetrilo a argumenty boli, že vraj sa trať bude napájať na existujúcu trolejbusovú sieť... Možno až vtedy keď sa vyradia aj 25Tr, ale našťastie dakomu zaplo a dobudovalo sa obratisko. Je v tom projete Petržalskej električky aj zdvojkoľajnenie Šafárikovho námestia? Ak nie, tak vieme na čom sme... ?
Reakcia na: Emo #124105:
Vodič to len púšťal, zastavovalo sa to samo. Dôvodou pre zrušenie bola, tak ako píšeš, nedostatočná spoľahlivosť. Niet sa tomu čo čudovať, keď sa jedna páska za deň aj 20x prehrala, tak po polroku (ak nie aj skôr) už musela byť na odpis. Keď si zrátaš počet vozidiel a cenu vtedajšej pásky, tak to musel byť dosť drahý špás.

Re #124106 Emo: Cez Kolmú a tiež Švabinského chodievali do otvorenia nadjazdu Bratská (cca rok 1989) všetky tadiaľ prechádzajúce linky, teda 43, 50, 53, 54, 55, 56 a 117. V predchádzajúcich obdobiach to boli aj iné linky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.