Reakcia na: klasIK #123960:
Na 23 si pamätám, neskôr to bola 82. Aj na 38 matne, teraz to je linka 50. 53 chodila ako píšeš, síce si ju tiež nepamätám a len na starej mape z roku 1992 ju môžem rozlúštiť. 27 chodila na trase Ovsište - Mamateyova - Nám. hraničiarov - Nový most - Kollárovo nám. Potom neviem ako sa to v Ovsišti menilo, ale 104 jazdila v špičke v dosť silnomintervale a potom sa z nej stala 83, oslabila a dopĺňala ju 67 v trase 84 keď ešte cez EUBA premávala. Uf jeden čas v tom číslovaní bol ozaj zmätok, časť spojo začala premávať pod číslovaním z oblastného označovania a zvyšok premával pod Starými číslami. Jedno ráno ako som došiel na zast. Romanova ma dosť šokli čísla 78,86 a 95. To číslovanie nikdy nemalo vplyv na kvalitu MHD, ja osobne som to videl len ako zásteru hodenú na ozajstné problémy MHD, ktoré neskôr začali len narastať, aby ľudia nadobudli falošný dojem, že sa niečo zmenilo pre ich dobro. V skutočnosti viac ako detská hra na číselká by im vtedy pomohli nízkopodlažné autobusy, najmä kĺbové...
810zssk
"Toto nadherne sidlisko" - No toto ma celkom pobavilo
Uz som to tu pisal niekolko krat. Nikto nema nic proti DD a tomu KEBY sa to tam riesilo. Problem je ze toto je vylucne predvolebna kampan za nase peniaze.
Za riesenie by som povazoval 25Tr na L33 s dostatocnym intervalom, L32 zhruba s dnesnym intervalom s Tambusmi (tie sa do kopca osvedcili asi najviac) s garantovane NP spojmi, ktore by boli vykonavane Tedomami (alebo Solarismy). A tiez L133 v case spicky pod Novy most, alebo na ASMN obsluhovanu vozmi ktore by to tam zvladali (zas Tambusy?)... To by bolo fajn. Ale nie preboha ze tak nahadzeme vsetko NP.