Reakcia na: 810zssk #123859:
to akože chceš zagarantovať, že každý (teraz trepnem) piaty spoj bude NP? to nemyslíš vážne? je to kravina na n-tú, už len z dôvodu, že náhodou to zagarantuješ, potom z nejakého prozaického dôvodu nebude môcť ísť na tú výpravu NP a celý systém je v péčku.... podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina...jednoducho ide o to, že L 32 potrebovala už nové vozidlá a aj kapacitne vylepšiť (samozrejme, že to potrebujú aj iné linky), a tak čo prišlo do BA, šlo tam... pre mňa za mňa, nech tam dajú niečo nové, kapacitne postačujúce a nie NP....
boxcar
Re #123851 freeze25:
Uznávam situácia na DD bola neunosná. Krátke tam-y, ranna tlačenica, nekomfort spojený s prestupovaním na električky.
Len kde tomu bolo RADIKALNE lepšie? V roku 2005? nekupovanie kĺbovych autobusov, prestarnute IK280, rozpadavajuce sa karosy atd..
ale v 2006 sa zatrolejovali DD, kupilo 6 NP velkokapacitnych trolejbusov pre DD..
Trošku to treba brať v kontexte, jednoducho mhd na DD je kontinualne dlhodobo zlepšovana pri viac-mene zanedbavaní ostatných MČ , všetci vieme prečo.