Električka do Petržalky+oprava Starého mosta, kĺbové autobusy, nové trolejbusy,... len také nákladné investície sa mali rozložiť a tender na kĺbové autobusy mal byť hotový v roku 2007 už, keď mali Ik435 9 rokov a Ik280 a 283 dosluhovali. O Starom moste sa hovorí od roku 2000 nepretržite a nikto ani zadkom nepohol do roku 2007. Až minulý rok sa zobudili architekti, pamiatkári, občania nesúhlasiaci s návrhmi architektov atď atď... 7 rokov mohli všetko riešiť! Zdá sa to málo?!
a 32 nejde do centra? Veď končí v Starom meste... Takže čo vlastne považujete za centrum?
Re #123212 810zssk: si to nepochopil, do 3 mesiacov sa začne návrh ďalšieho projektu, ktorý sa po šiestich mesiacoch opätovne prepracuje a takto sa to zacykli ?
Re #123218 810zssk: len aby ten 1 pruh ostal naozaj pre MHD, aby nebol nakoniec autistický... btw, ktorý pruh to bude? smer Pe alebo smer mesto? alebo tam bude semafor a busy sa budú striedat? a ako tu bude - buspruh bude pri lávke pre peších alebo v strede? ďalej, ak chcú 3 pruhy (2€1B), treba dostavať ten nadjazd nad Einsteinovou, čo bude skutočne radosť počas premávky diaľnice... Kdepak asi soudruzi udělali chybu, keď aspoň tú 8-prúdovku nepremostili celú počas stavby diaľnice...
Tak prečo potom neobnoviť expresnú 105 a neposilniť 117 z Rače? Alebo ex-106 zo Zlatých pieskov?! Kľudne to nazvi, že trepem ale vďaka "pravidelnej" obnove vozového parku sa dostávame do takej situácie, že ľudia by už radšej dali prednosť linkám odvšadiaľ všade aj súbehu autobusových liniek s elektrickou trakciou... Robiť prestupný systém si vyžaduje nielen pekné slová a metráky popísaného papiera ale aj pripravený vozový park a BUS pruhy aby prestupný systém fungoval.
Igor nerážal najmä na to, že MiroBA je tzv. šotouš teoretik internetový, pravdepodobne verný priaznivec www.šotodopravní.net a melie bludy k veciam, o ktorých nemá ani tušenia.
Tvrdil si toto: #123192 "V Prahe to bude behať viacmenej po okolitých dedinách, kedže tam autobusy tvoria hlavne napájače na linky metra"
Pokiaľ by si tú poslednú vetu mienil realizovať, budem ti hlboko povďačný ? .
No mňa zaujíma najviac to ako zabezpečia linku 95 keď bude musieť jazdiť obchádzkou. Mohli by to spraviť tak, že prvá (z mesta) a posledná (do mesta) zastávka v Petržke bude 95 bude na Bosákovej a potom až na Landererovej, aby nemala príliš dlhú jazdnú dobu.
KEĎ SME TAK REKONŠTRUKČNE NALADENÍ... KEDY SA MÁ REKONŠTRUOVAŤ TUNEL PRE ELEKTRIČKY POD HRADOM? Nieže zatiaľ čo sa budeme ešte naťahovať o most (neviem nakoľko to je definitívne ale po predošlých skúsenostiach, keď sa mudrci ozvali v čase za 5 - 12) tak nám tunel zasype dakoho ?
P.S.: Inak keď zavrú Starý most tak kadiaľ a v akom intervale bude premávať 95 a kde na jej predĺženú trasu zoberú vozidlá navyše?! ? To isté by ma zaujímalo v prípade linky 50... 78 ukončia asi na Šafku.
Hmm. 37 je express, ktorý vynecháva zastávky na ktorých električky stoja. Z 30 by mal byť trolejbus ktorý by po nábreží jazdil v súbehu s plánovanými trolejbusovými linkami zo Slávičieho 31+39. A 28+29?! Ak myslíš,že 4-5 spojov pre Devín zaváži, ktorý to má ale riadne od ruky do mesta a nie do 10minút k električke ako najvrchnejšia časť DD... Potom by zas pindali ľudia z DD, že sa im tam cpú Devínčania.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk