to neviem, nic take som nezachytil... druha pravda je, ze nesledujem kazdy den minutaz medzi zastavkami
kazdopadne vidis, ze na Kuklovskej ziskala elektricka meskanie 2 minuty oproti CP, to znamena, ze ci sa menil CP alebo nie, Kuklovsku tam nezapocitali...
rozculujem sa tak trochu preto, pretoze v novinach vyskakuju aku uzasnu druhu fazu preferencie zaviedla a pritom
1) trva to dlhsie kvoli slendriansky navrhnutej krizovatke so 4 semaformi a zlemu vyjazdu z obratiska
2) a k tomu celemu uzasnemu spasu sa mi zdrazela cesta... v podstate platim za negativum... popripade sa zo mna stal cierny/sedy pasazier
skusim taketo merania (z dorazom na usek Krcace - Borska) zopakovat a ak sa vysledky budu opakovat, potom je jasne ze podla CP sa so ziadnym 2 minutovym zdrazanim v Karlovke nerata...
No ja nenariekam nad tým, že som musel ja ísť pešo, keby som to bol len ja a pár ľudí, tak som ticho, ale sme boli štvrtá električka tak to sú stovky ľudí... Vekový priemer Ružinova nie je nízky zas a žije tam dosť starých ľudí, pre nich to určite nebola slasť vystúpiť z tej električky a prejsť pomedzi autá na chodník, hlavne keď sa nikto neobťažoval pustiť cestujúich čo vystupovali z električiek prejsť bez úrazu.
Ja nemám problém prejsť dlhé trasy pešo napr. Rača - Vinohrady o 4:00 ráno, AVION a potom okolo diaľnice do Prievozu na Orechový rad (vtedy ešte k 86), alebo Studená - AVION o 20:00 v decembri.
v časoch keď boli 30min lístky tak som stíhal trasu Š.Králika - Botanická za 29 minút, čiže mi presne stačil 30minútový lístok... zaviedli "druhú fázu preferencie" a z ničoho nič mi to začalo trvať (aj s Molecovou) 32 minút... tie dve minúty som bol, podľa tunajšej zaužívanej terminológie, šedý pasažier
Aj na obchodných označníkoch boli odstránené a tušímže sa aj vrátili niektoré. Keď to tak počítam tam 10 Tedomov chú dať na 32 a ďalšie na 133? Veď to by sa fakt potvrdilo, že Tedomy kúpili ako súčasť predvolebnej kampani, ktorú zaplatilo mesto. ?
zároveň sa potvrdili moje obavy, že "preferencia" na Kuklovskej zdrzuje 2 minuty a to, ze bez toho aby ma na to niekto upozornil, sa po dvojrocnom cestovani na botanicku s 30 min listkom s rezervou 1 minuta stal zo mna "sedy pasazier"... pri merani sme mali stastie na molecovu...
nie nebola to preferencia, ale sttastie 7 z 10 razov tam totiz stojime
inak usek okolo Karlovej Vsi je zaujimavy... mimoriadne... preferencia v praxi. Vyse minuty sa elektricka presuva ani nie 60 m
Tiez by som radsej videl dajake klbaky na obnovenej 133 ako Tedomy ? .Nech si Tedomy uziju aj ostatni ,nie len DD - bo uz teraz bude cela BA nenavidiet Dlhace kvoli najnovsiemu voz.parku. Inac ,kde si videl tie obnovene tabulky - lebo na Dlhacoch su este stale tie povodne ,kedze su na tych novych oznacnikoch (a la Obchodna ) . Btw. len dufam ze nebude koncit 133ka pri NSND a aspon ju predlzia na AS MN - hoci tam toho priestoru je rozhodne malo v obratisku.
mozno sa spytam blbo, ale prazske PCL nepoznam...
uz nechodia sprievodcovia CD na zaintegrovanych PID vlakoch s dvoma citackami (jednu na in-kartu a druhu na PID elektricenku-netusim ako sa to oficialne vola)?
To som neskúmal, takže nevylučujem. Otázka smerovala k tomu, či každý DP v SR používa obslužný systém a samotné karty od EMtestu. Odpoveď je: nie, nepoužíva.
Pražská ePCL (openCard) je kompatibilná s ČD aj s autobusovými súkromníkmi. Pražský SMS lístok nie je kompatibilný s ČD a práve reto je jeho platnosť obmedzená na pásmo P. Ale už sa údajne na kompatibilite pracuje.
Inak sa ale domnievam, že aj so psaickymi kartami by nemal byť problém vstúpiť do EmBase, keďže je to všetko jeden štandard - MiFare.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023