No potom mám ale 2 otázky:
1. Prečo to dopravný podnikv lete prezentoval v Karlvoeskej TV - hovoril tam o tom záhradník
2. edy bude obnovená linka č. 133.
Táto tarifa je platná a účinná od 01.01.2009 s výnimkou čl. 16 (Elektronický predaj predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu), ktorého účinnosť nadobudne dňom 21.01.2009.
a tiez clanok 15, odsek 2:
Predaj predplatných cestovných lístkov je zabezpečený v predajniach DPB a od 19.01.2009 aj prostredníctvom internetu. Podmienky nákupu predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu sú uvedené v čl. 16 tejto tarify.
Súčasť integrovaného systému by to mohla byť aj bez tej odbočky. Veď trať (Rusovce - ) ŽST Petržalka - Predmestie (-Letisko) by mohla byť celkom slušná S-Bahn.
Loooooooooool to čo má byť? ? ? ? "Dňa 21. januára 2009 bola spustená testovacia prevádzka služby " bez prístupu verejnosti. Termín sprístupnenia pre cestujúcu verejnosť bude určený v najbližších dňoch." Načo informujú v médiach, že 21.1. bude spustené kupovanie električeniek cez net a teraz toto. Žeby v tom mali chybu keď ešte včera informovali, že to pôjde už dnes? ?
na magistrate o nicom nesnivaju. ministerstvo dopravy potrebovalo aby tunel popod BA sa javil ako sucast integrovaneho systemu, aby mohli cerpat z fondu IDS z ktorych sa da cerpat pre BA a KE. A teda tam treba napojit na elektricku. To ze realne tade ziadna zrejme nepojde je druha vec.
Najväčšia sranda je, že celý tunel je projektovaný ako železničný. Jedine je v ňom naprojektovaný ten výstup na Bosákovej s tým, že pokračovanie ďalej je investičnou akciou mesta. Tak neviem o akej električke v tuneli na magistráte stále snívajú.
Nakoľko bude znova linka 133 nevidím to ružovo. Možno bude až okolo roku 2015 kedy predpokladám by mohla byť dokončená trolejbusová trať Lamač - Dlhé diely.
To máš veľmi veľké očakávania. Pražské metro B má napr. medzi stanicami Palmovka a Smíchovské nádraží priemernú rýchlosť 32,12 km/h (8,03 km, 15 minút, len 9 zastávok, teda priemerná medzistaničná vzdialenosť 892 metrov).
Keď si porovnáš električkovú trasu so semaformi a úrovňovými križovaniami, tak je to veľmi dobrý čas.
35 nemá v priemere ani pražské metro. Ak si vezmeš, že maximálka je (resp. u nás čoskoro bude) 50 a všade kopa semafórov, tak pri dodržaní všetkých pravidiel tých 35 možno ani IGK nedosiahneš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133