Reakcia na: 810zssk #121066:
Do Tomášova by mohol jazdiť nočák, ktorý by išiel cez Most, Malinovo a pokračoval by do Novej Dedinky. Tam by sa v pohode uživil aj 10,5-metrový bus.
Myslim ze aj tak by to bolo vyuzivane, hoci podmienkou je zrusenie zvrhleho nocneho priplatku (neverim ze by boli schopny dat primestsku bez nocneho priplatku a mestsku s nim).

lenže sa bojím, že to asi zabudli vymazať 84ku. aj keď.. v prípade potreby 8 Su na 88 a 4 na 96, ostáva ešte 8 vozov (práve na 84?) + 1216 a tuším 1203 (či čo to vlastne malo nedávno tú búračku)
Aj to ze vyuzivas MHD je urcita pohodlnost, poznam jedneho.. exota.. co ide denne peso trasu od Svantnerovej zhruba po konecnu Karlova Ves
pohodlnosť je príliš nejasná a nedefinovateľná veličina... v podstate o pohodlnosti je aj MHD (veď môžeš ísť peši) alebo napr. výťahy a pod...
vieš si predstaviť, že si v Devínskom Jazere objednáš pizzu a ten chlapík by mal ísť na stanicu, čakať na osobák atď? :)))
a pod....
Ale to nie je nieco preco by mali byt odsudzovany IADisti. Za to by sme mali odsudzovat mesto a kraj, ze nevedia poskytnut dostatocnu alternativu aby ludia chceli prejst z IAD k VHD
810zssk
Moja idea by bola asi taka, ze k sucasnym rozjazdom MHD by sa pridali rozjazdy primestskej dopravy (vlakov, autobusov..) a to napriklad 23.30, 00.30, 01.30, 03.30 - s tym ze vzhladom na fakt ze nocna doprava je vecer biedna tak bud by sa predlzila premavka dennych liniek, alebo by sa pridal aj rozjad 22.30 len pre primesto.
Povodne som sice napisal, ze by som to navrhol stavat na vlaku, ale ako tak uvazujem, asi by bolo lepsie to riesit autobusmi. Predsalen su mesta / obce kde je stanica daleko a ak nechceme mat milion pripojov tak je lepsie to cele riesit busom... Jednym nosnym + k nemu pripoje..