"To by sa potom mohli pozrušovať električkové zástavky ako napr. PKO a iné." - Teraz mi skoro oci vypadli. V useku od Molecky su tie zastavky celkom dobre rozmiestnene.. snad len Chatam je trochu zbytocny..
Mne problém prestupovať nevadí sám mi dnes milý vodič zatvoril dvere na trolejbuse a nakoľko šiel ďalší TR až o 10 min pekne som zatial šiel hore nad podchod a tam som nastúpil. Ten nápad z odpočitávaciou tabuľou sa mi teda osobne pozdáva. Z jeho slov to vyzerá tak, že bude nejaká 133? alebo 36?, ktorá bude mať rovnakú trasu ako električky až po Šafko a ďalej k SND? A to celodenná?? To by sa potom mohli pozrušovať električkové zástavky ako napr. PKO a iné. A taktiež ma zaujíma či myslel tú "preferenciu", ktorá už je alebo dobuduje na KV radiále takú ako je v Prahe...
Mne to prišlo stráááášne vtipné. Bohužiaľ sme blbý národ, ktorý sa nechce posúvať vpred a nechce nové veci (najma z pohľadu politiky) ? Ja som rád že som slovák, ale, zase pri niektorých veciach sa za nás hanbím
Nadlusky vykon je uz vobec, ze tie sroty jazdia Ale pokial by urobili slusny prestupny uzol (tj nadvazovali by spoje na seba) tak by to bolo super a dost ludi by to urcite vyuzilo, kebyze by im zrusili priame linky ?
No to dúfam, že do každého ASS nepôjde električka ale zavedie sa model 2 alebo 1 linka na radiálu, čiže hustý interval a prestupy. Tak ako predstavil t3mp. Stále nechápem čo bráni DP aby uplatnil prestupovací systém aj na linkovanie električiek. Potom by sa nedalo dostať do 15min z Ružinova, Karlovky alebo Vinohradov bez prestupu na Mariánsku, Obchodnú a Kammenné nám. To už keď hromžia električkári, tak je zle nedobre a DP je v momente v predklone.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Typickí debilní slováci. nechceme prestupovať:D Ja počas svojej cesty z DNV tiež prestupujem niekoľkokrát a nesťažujem si, že nemám priamu 20kmovú linku cez všetky zastávky, ktoré by som chcel ? ? Milí DDáci, nejako leniviete...
Takže sa mi podarilo zohnať KV noviny a ak to je pravda tak TEDOMy v marci budú tu (článok bol asi písaný v decembri a vtedy sa nevedelo kedy budú Tedomy).
Taktiež budeme mať v KV ďalšie obratisko. Na Molecke budeme mať odpočítavania času na dig. tabule. Viac: http://i41.tinypic.com/34oo4tc.jpg
Chceš nadľudský výkon. Ekologizácia dopravy v BA sa nerobila inak ako plynofikáciou dlho, predlho, okrem roky potrebnej a sľubovanej trate na Dlháče a aj to na 2x ju dokončovali, lebo dakomu padlo zaťažko vybudovať obratisko. To, že sa DPB nevenoval roky obnove VP a len plynofikoval a furt to obhajoval (však nič mu lepšie nejde) sa prejavuje teraz, že akonáhle Rusi zatiahnú kohútik, tak náš a Košický DP majú po ptákách ?
Nech nevyzerá, že ide proti plynofikácii, je to fajn vec, znižuje náklady na prevádzku vozidiel a predĺži životnosť. No plynofikovať a generálkovať sa nedá všetko a donekonečna. Pokiaľ viem, tak v BA sa dajú plynofikovať len Karosy a tie naftové sa akosi míňajú...
Nooo ked sa pozrem na tie nase najnovssie prirastky s produkcie SORu tak normalne nechapem, ako mozu objednat take nieco ako nahradu za TAMy??? Ked uz silou mocou chceli nejaky ten SOR tak napr toto by nebol zly napad: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5723. Ale kupovat standartny kratky autobus, ktory mal jedny dvere normalnej velkosti tak to je fakt hroza.
Re #120714 810zssk: No znie to pekne logicky a podla mna tu uz bola taka moznost aj ked prisli Solarisy ale obavam sa ze prave preto to nema u naseho DPB sancu na uspech :o(.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
2.) Nie kazdy je lenivy ist peso 2 minuty na elektricku (a byvaju plne)
3.) Debilni slovaci - tym padom aj ty si debilni nie?
Ale nezabudajte, ze to su zatial "realne sluby"