Nemusí to tak byť. Dajú sa kúpiť aj lepšie autá ako Favorit a nemusí to byť za nehorázne prachy, samozrejme pokiaľ nehovoríme o najnovších modeloch. Na druhej strane nech je aj cena akákoľvek dobrá nemal by to byť jediný faktor. Teraz vidno, že stále nie je jasné či budú v BA klbáky od Mercedesu alebo Irisbusu.
aj ja si viem predstaviť oveľa lepšie auto ako napríklad Citroen C3 (napr Kia Soranto, alebo Nissan Quashqai a mozno aj Pagani Zonda), ale pre mna/teba ako studenta je aj Favorit luxus...
Tak nakoniec vzišlo z toho, že u SOR ne a ne spojiť designovú atraktivitu s rovnako dobrým interiérom. A o SOR debatu končím. Skrátka si viem, predstaviť oveľa lepšie autobusy ako SOR. Nepotrebujem napodobeniny SAD TT a SL aj v našej MHD.
to že nížina je nížina čiastočne záleží od geologických podmienok, ale myslím, že nadmorská výška nie je limitujúci faktor.... predpokladám že na zásobníky treba nejaké stabilné podložie a nízku hladinu podzemnej vody
Lebo Martin Fundárek spomenul akési geologické podmienky, čo mi nešlo do hlavy, lebo ako si napísal, na zásobník stačí jedna primitívna diera v zemi ? tak som sa opýtal, či musí byť zásadne v nížine
A ako si prišiel na to, že v Prahe nie je ani jeden SOR vo vozovom parku?
A skutočne si tak obmedzený, že si myslíš, že KAŽDÝ musí kúpiť SOR alebo NIKTO nesmie kúpiť SOR?
A už si NB12 videl aj inde ako na obrázku? Asi sotva, inak by si takúto blbosť netrepol. Tie mikulášske sú minimálne z pohľadu cestujúceho absolútna príšernosť. Čiastočne za to môže aj dopravca, ktorý nakúpil vozy totálne nevhodné do miestnych podmienok - neviem či na ne dostali až takú ultravýhodnú zľavu alebo mali zatmenie mozgu, ale štvordverové sóla v prevádzke, kde sa nastupuje prednými je desná prkotina. Ale za interiér, ktorý je vyložene antisociálny si môže výrobca sám. Ak sa ti podarí uhnať jedno z mála sedadiel, ktoré nie je sklopné, je **** a otočené v smere jazdy, zistíš, že nemáš kam dať nohy. Buď ich otĺkaš o človeka oproti alebo o operadlo pred sebou. Na trojsedačku za zadnými dverami som sa takmer nedostal a to mám iba 175 cm. Okrem toho stupienky, na ktorých sú sedadlá vzadu sú snáď ešte o pár cm vyššie ako v Citelisoch, takže hrdo proklamovaná plná nízkopodlažnosť mi príde ako zlý vtip. K tomu ešte pridaj hlučnosť vzadu. Úprimne povedané, ja osobne dúfam že pri budúcom nákupe ak už bude SADka silou mocou chcieť SOR, nech je to radšej BN12 v trojdverovej verzii, aké má SAD Trnava alebo Connex Praha. Možno vyzerá dementne, ale aspoň je to osvedčený typ, ktorý je už pár rokov na trhu, prevádzkuje ho množstvo viac-menej spokojných dopravcov a má vychytané detské choroby, ako napríklad konštantne vyhadzujúca poistka tretích dverí...
inak všimli ste si ak ste sa viezli v 2646, že pri predných dverách je medzi nimi a sedadlami sú namiesto tých sivých madiel nainštalované dvere od kabínky šoféra? ? To fakt nešlo pri GO tam dať tie madlá?
A aké je ideálne umiestnenie pre zásobník? Nížina? Kľudne kdekoľvek aj na východoslovenskej. Nechápem, prečo nie je zásobník rovno pri prečerpávačke vo V. Kapušanoch...
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Proste nie si schopný nájsŤ jediný racionálny argument pre tovj patologický odpor k SOR-u, tak tu budeš dookola točiť, že je to hnus. Neboj sa, SOR neskrachuje, o nákupoch totiž obvykle nerozhodujú Dunčovia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider