Reakcia na: S499.1023 #119239:
ano. Re #119279 810zssk: cena cestovneho odraza nie len realne naklady na chod podniku, ale aj podporu magistratu na zatraktivnenie MHD, ktora je dolezita, aby sa mesto este viac neupchavalo autami aj je nevyhnutne. Cilek sa razantne vyjadril, ze zdrazenie moze prist az po vyraznej obmene vozoveho parku. Cize zas len politicke blufy.
Martin Fundárek
Hlavná stanica - už tak je dosť plná. Perspektíva: po "skrášlení" Predstaničného námestia ďalšou opachou zostane len priebežnou zastávkou.
Nový most - priestoru na odstavenie vozidiel málo. Perspektíva: zrušenie podľa želania hlavného architekta.
Šafko - znesie tak dve linky. Perspektíva: zrušenie po vybudovaní električky do Petržalky podľa želania toho, ktorého byť Bratislavčanom baví (a veľmi slušne živí).
Nivy - tiež málo priestoru. Perspektíva: relatívne najslušnejšia z uvedených možností, avšak či zostane po prebudovaní stanice, za to by som ruku do ohňa nedal.
Takže zostáva len viesť linky diametrálne, alebo radiálne s priebežnými konečnými, čo je v podstate jedno.