Len pre info, pýtal som sa na zmeny v PCL a tu je kúsok odpovede z DPB:
"DPB, a.s. aj naďalej bude predávať PCL s územnou platnosťou 1. Pásmo, 2. Pásmo, celosieťové (1. a 2. Pásmo). Zmeny sú len dve. Od 1.1.2009 sa budú PCL predávať s časovou platnosťou 30 dní, 90 dní a 365 dní. Navyše sortiment PCL bude rozšírený o PCL s príplatkom na nočné spoje vo výške 3,3 EUR/mesiac.
Ceny PCL sa nemenia."
A ohľadom revízie cestovných lástkov som sa zatiaľ zo všetkých reakcíí, ktoré tu vidím, dozvedel to isté, čo už dávno viem: každý si o tom myslí svoje a nič konkrétne. Takže stále nemám dôvod neveriť tomu, čo bolo napísané v spomínanom článku...
"DPB, a.s. aj naďalej bude predávať PCL s územnou platnosťou 1. Pásmo, 2. Pásmo, celosieťové (1. a 2. Pásmo). Zmeny sú len dve. Od 1.1.2009 sa budú PCL predávať s časovou platnosťou 30 dní, 90 dní a 365 dní. Navyše sortiment PCL bude rozšírený o PCL s príplatkom na nočné spoje vo výške 3,3 EUR/mesiac.
Ceny PCL sa nemenia."
A ohľadom revízie cestovných lástkov som sa zatiaľ zo všetkých reakcíí, ktoré tu vidím, dozvedel to isté, čo už dávno viem: každý si o tom myslí svoje a nič konkrétne. Takže stále nemám dôvod neveriť tomu, čo bolo napísané v spomínanom článku...
stevo
- Ale ano je ? System bol zavedeny ako kompletne prestupny s celou svojou filozofiou a funkcnostou. Tym, ze urobime zakladny 15min. listok neprestupny (i ked taky maju aj inde), odpilime kus funkcnosti tohoto systemu, pretoze uz nan nemozem prestupovat, co za 15 minut v prestupnom systeme prestupi nie nepodstatna cast cestujucich!
Ked teda zavedieme neprestupny 15 min. listok, tak radsej nech sa 68 otoci o 3min. dlhsie okolo EUBA, ale dostanem sa tam 1 spojom namiesto 2 s prestupom ? a zaplatenim neumerne drahsieho listka.