Reakcia na: Ámos #118263:
no v kazdom pripade, z pohladu bezneho obcasneho, cestujuceho ma tie info o reko 100 voznov (70 pre osobaky a zrychlene) a kupe 20 novych a ostatnom velmi prijemne prekvapili. Uvidime, co z toho nakoniec bude. Ved pozname slovenske realie ?

pri ŽST Vinohrady si odtiaľ za chvíľu a myslím, že pri tom, ako je na tom 51 by ten kúsok prešli aj dôchodcovia
ivanbuto
Kadiaľ bude premávať oná, údajne preferovaná MHD, pokiaľ má byť vnútorný okruh naozaj štvorprúdový jedným smerom? Napr. kadiaľ budú premávať linky 83, 93? Kadiaľ bude premávať 210? Majú vôbec autori šajnu o súčasnej MHD, keď o nej píšu?
Totiž mám pocit, že všetci zástancovia spásonosného 4-pruhového vnútorného okruhu zatiaľ na MHD ani nepomysleli.
Inak táto veta...
"Zhumanizujeme tak väčšiu časť centra, rozšírime pešie zóny, mesto sa stane priestorom pre ľudí, autá a bicykle."
... v druhej časti predpokladám, že je chyba? ?
A napokon jeden postreh , miesto pre cyklistov napr. na Dostojveského rade je, resp. bolo by aj teraz. Ale zober si CBC, namiesto cyklistického koridoru sa tam riešilo ďalšie parkovanie pre IGK, s osadením zopár malých stromčekov.
Niektoré myšlienky v návrhu, teda rozšírenie peších zón, obmedzenie IGK v širšom centre, sú samozrejme dobré, len akosi sa mi zdá, že to nemajú v skutku premyslené.