tak precital mozno, ale ono sa to nebude rozsirovat.. oni vlastne len lavu bielu ciaru na prebudovany stred, cize ziskaju asi 15 cm.. neurobi sa to ako napriklad v reichu, kde prebetovali vsetko a ziskali asi meter zo stredoveho pruhu ...
Terminály sú viazané rovnako ako čítačky kariet a výška toho pecenta je závislá na dohode s bankou - myslím, že o obratyh rozsahu Zločineckej Spoločnosti by sa aj pobili...
To, čo som už pertraktoval aj osobne - že niektopré firmy pôsobia navonok dojmom, že sa priam vyžívajú v tom, spolupracovať so zákazníkmi na imbecilných riešeniach ? . Čím, samozrejme, vôbec nechcem nič naznačovať ? .
Avsak, ked uz zonovat, tak by som navrhol tmavomodru zonu a pokladnice nahradit svetlomodrou - na predaj tarifneho vybavenia INDE ako do SR, AT, CR, PL a HU staci zakaznicke centrum, rovnako ako na informacie.
On asi myslel križovatku typu X (+) kde platí vozidlá odbáčajúce vľavo sa vyhýbajú vľavo. Teda Ty máš smerovku vľavo a ten na ceste oproti tiež má smerovku vľavo, zatiaľ čo Ty pôjdeš rovno, lebo akože máš tu smerovku iba preto, že ideš z hlavnej cesty...Luk nepostrehol, že tam, kde by sa u nás mala dávať smerovka keď ideš rovno (lebo hlavná ide doprava/doľava) sú križovatky typu T.
To by si mi mohol gaficky znázorniť, na akej križovatke z ktorého smeru auto má so mnou kolízny smer, ak idem rovno a súčasne bezkolízny, ak odbočujem doľava...
Re #118043 frenky: Inak sa spýtam, povedz mi, načo tie 3+4 minúty potrebuješ? Obzvlášť keď by sa jednalo len o max. 6 následných jázd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec