Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #117184:
Pre kolko ludi by to bolo zaujimave? Bolo by ich dost na vznik tohto paskvilu MHD a PAL? To tam rovno mozme dat autobusy zo Senca.

Ja som naopak presvedceny ze cesta ktorou by sa malo pokracovat su nosne linky a k nim pripojne linky do menej vytazenych smerov.
Reakcia na: 810zssk #117180:
Ano moze byt zaujimava pre ludi z Vajnor a Grobu, ktori pracuju na Majeri.
Okrem ineho nemam rad milion kratkych liniek. Sposobuju neprehladnost systemu hromadnej dopravy.
Reakcia na: Mike #117182:
Teda 51 by bola zrušená.
Reakcia na: Ámos #117177:
Hej, to by šlo...ale ja by som dal skôr 58: Technická - Rádiová - Mierová Kolónia - Vajnorská - Odborárska - Nobelova - Voz. Krasňany, ako tangenciálnu linku, ktorá križuje dve električkové radiály a jednú trolejbusovú...
151 z Lopeníckej cez Slimák Tehelnú na Trnko a späť Tehelná Račianska - Lopenícka. Lenže to rozbité spojenie Nobelova- Poflus - Poliklinika Tehelná priamou linkou by neprešlo cez Miú N. Mesto ?
Reakcia na: geodeath #117136:
Naopak, ja si myslim ze ten update je velmi poucny. Ukazuje ze metro nemusi ist pod zemou a rychlodraha moze byt vedena aj na povrchu, resp. nad nim.

A ten kto to mesto navstivil vie ze to funguje.
Reakcia na: Ámos #117179:
Povedz jednu vec ktoru by si tym ziskal. Mas snad dojem ze relacia Chorvatsky Grob - Zabi majer je nejaka extra zaujimava?
Reakcia na: 810zssk #117178:
ked to ty tvrdis!
Reakcia na: Ámos #117170:
Nebolo.
Reakcia na: Mike #117175:
V kazdom pripade by sa dalo obetovat konecna 58 na ZST Nove mesto s trasou Technicka - Radiova - Mierova kolonia - Magnetova (prestup elektricky) Voz. Jurajov dvor - Staviva/Žabí majer.
Mohlo by to ludom z 57 pomoct kedze by vznikol prestup na dalsie linky ako 63, 53, 204, 205 a po novom aj 96. Ale prisli by o prestup na 50 a 1.
Reakcia na: geodeath #117174:
Je neuveritelne ako ty dokazes okamzite rozhodnut kam autobus ma a kam nema chodit, kde spojenie treba a kde nie. Stale len potvrdzujes, ze debata s tebou na temu linkove vedenie je zbytocna.
Reakcia na: geodeath #117174:
58 na Technickú treba, chodia ňou ľudia z tých firiem, čo tam sídlia.. a občas aj záhradkári z Bočnej.. akurát že počas špičiek je tam max. 6 ľudí na spoj a počas sedla 1-2 a často 0.
Reakcia na: Ámos #117173:
však tam je povolený prejazd cez priecestie nie? bola by to len trasa Mierová kolónia - Vajnorská - Jurajov dvor - Bojnická - Žabí majer / Stavivá. Na Technickú chodí 58 skoro stále prázdna, takže ju tam neni treba, prípadne sa opýtaj Solidera, ten ju má odsledovanú.
Reakcia na: geodeath #117171:
a ako by si viedol 58?
Reakcia na: marian555 #117165:
to je moskovská elina ale co to tam robi fakt neviem...
Reakcia na: Ámos #117170:
no a čo takto 57 a 58? z 58 stačí odvoz na električky na Vajnorskú.
Reakcia na: Mike #117169:
A nebolo by vhodne spojit 630 a 57 do jednej linky?
Reakcia na: geodeath #117168:
No a preto sú tam v po-pi SORy... Iná vec je, že pokiaľ sorov nie je dosť k dispozícií, dajú tam cng vrakosu. (Krátky km priebeh, nemusí ísť tankovať z linky a aj keby, dá sa to bez vynechaného kola a s inimom jalových m. ? )
Reakcia na: Ike #117161:
práve som písal s kámošom čo tam pracuje a povedal mi, že maximum vyťaženosti má 57 o 7 ráno a medzi 16 a 17h, vtedy je v autobuse 20 až 30 ľudí.
Reakcia na: Emo #117153:
nesúhlas... tretí pruh v danom úseku potrebný nie je... pri aktuálnych aj výhľadových intenzitách dopravy v predmetnom úseku by sa aktuálne žiadalo doplniť inteligentný dopravný systém.... ?
Reakcia na: Ámos #117133:
Ani ja si to nemyslim... Ale bavime sa o prioritach a o rozmere funkcnosti.

Ten chodnik medzi Modrou a Pezinkom nie je nevyhnutny. Netvrdim, ze ho nechcem, ja mam rad cykloturizmus a podporil by som kazdy takyto projekt, no vacsina ludi ho aj tak bude vyzivat skor na rekreacne ucely ako na transportne. V takomto pocasi, alebo ked nasnezi, ti kazdy obyvatel Modry (mozno na par vynimiek) odmietne cestovat na bicykli do prace do Pezinku, alebo na prestup do BA. A z hladiska udrzatelnosti je takyto chodnik irrelevantny. A myslim ze ma skor lokalny vyznam, maximalne vramci okresu Pezinok a mali by sa o nho zaujimat mesta Pezinok a Modra, ako o sluzbu (rekreacnu) pre svojich obyvatelov.

Rozsirenie Seneckej cesty je ina vec. Je to zabezpecenie kvalitnej dopravy medzi mestami a obcami okresu Senec, Trnava, Galanta pre akademicku/pracovnu dochadzku do Bratislavy. Uz to nie je nieco co je dobrovolne (relax) ale nieco, co je potrebne (zamestnanie). Navyse tato cesta je cesta 1.triedy a ma nadregioalny vyznam. V pripade uzavery dialnice D1 dokonca celostatny. Uz to nie je len medzi obcami ale je to dolezite vramci kraja/krajov.

Myslim ze ocvhat Velkeho Bielu a Senca obyvatelia uvitaju tiez a tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou. A na toto niekto povie ze to nie je udrzatelne...

Co by bolo udrzatelne? v roku 1800 obohnat Bratislavu plotom a tahat odtial cyklochodniky?

Neviem ci si ivanbuto pomylil mesto s krajom. Podporovat cyklodopravu (ale jej dopravny, nie turisticky vyznam) v ramci mesta by mala byt priorita cislo jedna. Podporovat vsak jej vyznam na urovni kraja je hlupost, lebo rad by som videl tych namakancov v oblekoch a zeny s lodickami ako kazdy den slapu zo zamestnania a spat 30km denne v kazdom pocasi. Turisticky vyznam by mal byt tiez dolezity, ale to uz nie je vec kraja ale samosprav obci... a malo by to byt v ich zaujme...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.