Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #117081:
Predpokladam (a za tym si dalej stojim) ze taka linka by vznikla bez ohladu na BID. Ten bordel na 53 bol neudrzatelny.
Reakcia na: Martin Fundárek #117076:
Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle? 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #117077:
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut 🙂

Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat 🙂
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
Reakcia na: Martin Fundárek #117078:
NA 180 PATRÍ MINIBUS
Reakcia na: Martin Fundárek #117076:
A je na ňom niečo zlé?
Reakcia na: 810zssk #117074:
A podľa môjho názoru sa tam hodí lepšie, než na Tebou navrhované linky 51, 55 či 180.
Reakcia na: 810zssk #117074:
Prečo? Veď tam sú len dve zastávky. 37 je linka, ktorá má pomerne blízko k prímestskej.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6418
Vidím, že číslovací fundamentalizmus v DPB úspešne funguje.
Reakcia na: Mike #116980:
Na 901? Prímestský bus by tam síce pasoval, ale keďže už 9.5 je tam vysoko nadbytočný, dávať tam bus o meter dlhší mi nepripadá ako práve optimálne riešenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #117073:
Na celej urcite nie, v useku Patronka - Novy Most to urcite nie je vhodny voz. Dalej by to uz mohlo byt..
Reakcia na: AAA #117042:
No na 37-ke by som si ich vedel celkom dobre predstaviť.
Reakcia na: Solider #117071:
To by zalezalo od kriterii. Viem si predstavit ze BSK by ako jedinu podmienku dal cenu..
Reakcia na: Ámos #117068:
Súhlasím. Konečne by tu zavítalo viac západu, nielen, že všetko musí robiť DPB alebo SL so svojími Vrakosami ?
Cau Majo dojdes na icq? prosim!!!!
Reakcia na: Ámos #117065:
630 je DPBacka preto ze chceli zrusit 53 do Grobu a nahradit to takto. To by skor ci neskor pravdepodobne nastalo bez ohladu na BID.

Mimochodom, 630ku nedotuje kraj a uz vobec nie BID. Dotuje ju obec Chorvatsky Grob.
Reakcia na: eripmav #117064:
Ja si skor predstavujem situaciu kedy bude niekolko dopravcov, ze si BID bude v regione vyberat. Aby si mohol davat podmienky ako do x rokov % vozidloveho parku s NP, maximalny vek autobusov, klimatizacia v kazdom novom vozidle a podobne.
Konkurenica je vzdy lepsia ako monopol!
Reakcia na: M3go #117050:
pozri si moj prispevok Re #116781 ,ktory som dostal priamo od firmy TEDOM ? .
Reakcia na: shandon #117060:
Však alebo spojiť 52 a 54. Určené spoje 52 by premávali k ŽST Vajnory. A 52 by mohla KONEČNE premávať aj cez sedlá pracovných dní nakoľko veľmi blbo vyzerá keď do 22 a cez víkendy idú 4 až 3 spoje do hodiny na trase Rača - Východné ale počas sedla to sú len 2! DP robí prieskumy len tam kde netreba a znižuje kapacitu kde tiež netreba. Tam kde sa vozí vzduch ich to netrápi vôbec. ?
Reakcia na: 810zssk #117063:
hej uvadza sa to ako teoreticka moznost ale to, ze DPB zacal prevazdkovat L630 sa k tomu jednoznacne prihlasil. Aj naslednym tendrom na primestke vozy. Ved snahou kazdeho dopravcu by malo byt robenie co najviac vzkm aby mal co najvacsiu dotaciu, nie?
Dotacia od BID podla tu zverejnenych info robi z perifernej linky 630 ziskovu. Preco by sa mal DPB branit dalsim 4 takymto linkam? Ved to nema logiku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.