Tu je menší popis sériovej výbavy Citara:
http://www.mercedes-benz.sk/index.php?sec=cars&subsec=citaro_g&page=outfit_regular
A čo som čítal tak ma omnoho lepšiu než Citelisy. Ochranu proti bočnéhmu nárazu ani neviem či majú Iveca, a také odpružené vzduchom sedadlo neviem teraz či majú IVECA, ale asi hej?
Čo sa týka doplnkovej tak predpokladám, že toto by dokúpili:
+regulácia preklzávania kolies (ASR)
+zdvíhacie a spúšťacie zariadenie (kneeling)
+vyhrievané čelné sklo
+klimatizácia (predpokladám, že ale len pre vodiča)
+elektricky prestaviteľné vonkajšie zrkadlá
+informačné systémy by nebrali od MB, ale asi BUSE
+miesto pre invalidný vozík (Ak tuším dobre tak to majú aj IVECA aj SORy takže by to asi kúpili tiež)
+mikrofón
+4 dvere výsuvné smerom dnu, dvojkrídlové s pneumatickým pohonom (A toto je asi najväčšie mínus MB... Štyri dvere sú za doplatok a pokiaľ viem IVECA majú v štandardnej výbave a toto môže dosť zahrať proti MB nakoľko cena za jeden voz sa musí vynásobiť 240x a pri IVECU je to tuším sériovka takže dosť veľká suma sa ušporí)
+mechanická alebo elektrická rampa pre dvere 1, 2, a/alebo 3 (plošina bude určite mechanická)
A toto je odhad čo by mohlo byť, ale veď v Bratislave to nie je potrebné načo by sa to tu využívalo:
-regulácia pozdĺžneho a ****ho naklápania (WNR)
-strešné kanálové kúrenie
-konvektorové kúrenie
-klimatizácia (do celého vozidla)
-zabezpečovač IRIS
-sedadlo vodiča s otočným zariadením, vyhrievaním a vetraním
-vonkajší reproduktor
-digitálne alebo rádiovým signálom riadené hodiny
-izolačné dvojsklá
-svetlomet do hmly
-vysokotlakový ostrekovač svetlometov
-ističe
A posledné je také kozmetické a to puklice na kolesá, ale myslím si, že by sa postrácali časom takže to by netrebalo. Myslím, že IVECO, ale bude výťaz, ale aj to je dobré hlavne, že budeme mať nové autobusy. Ale IVECO má veľké mínus, že má taký stiesnený interiér.
http://www.mercedes-benz.sk/index.php?sec=cars&subsec=citaro_g&page=outfit_regular
A čo som čítal tak ma omnoho lepšiu než Citelisy. Ochranu proti bočnéhmu nárazu ani neviem či majú Iveca, a také odpružené vzduchom sedadlo neviem teraz či majú IVECA, ale asi hej?
Čo sa týka doplnkovej tak predpokladám, že toto by dokúpili:
+regulácia preklzávania kolies (ASR)
+zdvíhacie a spúšťacie zariadenie (kneeling)
+vyhrievané čelné sklo
+klimatizácia (predpokladám, že ale len pre vodiča)
+elektricky prestaviteľné vonkajšie zrkadlá
+informačné systémy by nebrali od MB, ale asi BUSE
+miesto pre invalidný vozík (Ak tuším dobre tak to majú aj IVECA aj SORy takže by to asi kúpili tiež)
+mikrofón
+4 dvere výsuvné smerom dnu, dvojkrídlové s pneumatickým pohonom (A toto je asi najväčšie mínus MB... Štyri dvere sú za doplatok a pokiaľ viem IVECA majú v štandardnej výbave a toto môže dosť zahrať proti MB nakoľko cena za jeden voz sa musí vynásobiť 240x a pri IVECU je to tuším sériovka takže dosť veľká suma sa ušporí)
+mechanická alebo elektrická rampa pre dvere 1, 2, a/alebo 3 (plošina bude určite mechanická)
A toto je odhad čo by mohlo byť, ale veď v Bratislave to nie je potrebné načo by sa to tu využívalo:
-regulácia pozdĺžneho a ****ho naklápania (WNR)
-strešné kanálové kúrenie
-konvektorové kúrenie
-klimatizácia (do celého vozidla)
-zabezpečovač IRIS
-sedadlo vodiča s otočným zariadením, vyhrievaním a vetraním
-vonkajší reproduktor
-digitálne alebo rádiovým signálom riadené hodiny
-izolačné dvojsklá
-svetlomet do hmly
-vysokotlakový ostrekovač svetlometov
-ističe
A posledné je také kozmetické a to puklice na kolesá, ale myslím si, že by sa postrácali časom takže to by netrebalo. Myslím, že IVECO, ale bude výťaz, ale aj to je dobré hlavne, že budeme mať nové autobusy. Ale IVECO má veľké mínus, že má taký stiesnený interiér.
S499.1023