Asi 3 gramatické chyby? ? Možno je to už teraz opravené, ale ja som tam pred mesiacom (v tom prvom update) narátal aspoň 20. Nie som povinný Ti nič ukazovať. Moje fotky môžeš vidieť na iMHD. Mimochodom, toto fórum nie je určené na to, aby si tu niekto robil reklamu na iné stránky o doprave. ?
Ja mám ale pocit, že tie fotky robí niekto, kto žije v BA. Súdim tak podľa toho, že na fotkách sú rôzne dátumy a neverím tomu, že by sa niekto každý tretí deň trepal z ČR do BA za účelom fotenia električiek. ?
tady jsme si asi nerozuměli. Já tendr na autobusy pro BA pochopil tak, že včera v pátek (21.listopadu 2008) bude vyhlášen vítěz. Alespoň jsem to tak z médií pochopil. Jen mě překvapilo, že se pouze vyhlásil postup do dalšího kola. Nic víc.
Že je třeba vyhodnotit, ověřit reference, přiřadit body podle kritériií vím samozřejmě taky, ale já měl za to, že tohle je už dávno hotové.
V Praze se jen čekalo na vyjádření ÚOHS a definitvní ortel měl být vyhlášen příští týden, ale pro zdravotní indispozici někoho z rady se to odložilo. Každopádně, s největší pravděpodobností to bude Sor.
Wow, teda tak otrasné fotky, ako sú v tom bratislavskom update na webe pražských tramvají, som už dávno nevidel a to som videl už fakt všeličo... A ešte k tomu tie popisy s pravopisnou chybou v pomaly v každom slove, pod to by som sa na mieste autora hanbil podpísať... Zase niekto, komu chýbajú aspoň náznaky sebareflexie... ?
dobre predsa z Prahy vies, ze vyhlasit vysledku tendru na busy nie je take jednoduche. Ponuky podali dvaja uchadzaci, teraz ich treba vyhodnotit, overit referencie, priradit body podla kriterii.
Takéto tlačítko (či už manuálne, alebo automatické - čiže prihlasovanie sa automaticky palubným počítačom) sa zvykne montovať do autobusov. V prípade električky alebo trolejbusu na to postačí jednoduchý trolejový kontakt. BTW, hádajte koľko trolejových kontaktov v BA máme?
Neviem ako vo svete funguje preferencia, ale kebyže sa chce v Bratislave fakt urobiť podľa mňa nie je problém urobiť preferenciu na nejakom takomto princípe: Každá električka by sa vybavila doplnkovým tlačidlo "Voľno", ktoré by vyslalo xx sekúnd pred príchodom do križovatky signál, že ide prejsť a križovatka by automaticky podľa toho zariadila signál pre ňu "Volno" a auta by mali "Stoj!". Počiatočne by to bolo asi finančne náročnejšie, ale preferencia by tam určite bola a aj dosť veľké skrátenie času. A nemuseli by sa potom budovať také monštrózne križovatky ako je pri otočisku v KV.
vsak hovorili ze spravia "preferenciu", co sa vsetci cudujete... to bolo jasne... trolejbusy rovnako zdrzanie v kazdom smere... na lave odbocenie na jegeho zo zahradnickej sa nikdy tak dlho necakalo ako vdaka tymto semaforom... 212tka teraz v popoludnajsej spicke na zimnom stadione - vystupiste ani nestava, hned sa otoci ? nechapem naco bola cela zahradnicka dobra... vratane rozsirenia - vsak naco je rozsirenie ktore aj tak potom konci jednym pruhom rovno a jednym pruhom dolava - no na hovno... pokojne stacila 1+1 zahradnicka a rozsirenie pred krizovatkou aby boli dost dlhe pruhy na radenie (teda maximalne od jegeho po mileticovu - jedine tu malo rozsirenie vyznam, po jegeho pokojne mohol ist z kazdej strany elektricky 1 pruh...) a vysledok v priepustnosti je rovnaky!!! chodci - tak to je ina komedia - ti UZUCKE CHODNICKY to nemozu mysliet ani vazne - na jeden z najfrekventovanejsich priechodov a chodnikov v meste od zastavky elektricky na trhovisko dat normovych 1,5metra a aj to BLOKOVANE STLPMI, ktore su samozrejme z ohladu na chudacikov zo vylietavaju z cesty nie hned pri krajnici ale meter od krajnice - to je snad ZLY VTIP... tym samozrejme nechcem povedat ze zahradnicka sa nemala rekonstruovat, mala, ale uplne inak... hlavne ti idiotkovia co tam parkovali pozdlz elektrickovej trate ze skoncili, to je asi jedine pozitivum... ale cela rekonstrukcia sa dala spravit menej megalomansky a teda hlavne LACNEJSIE, urobit CHODNIKY SIROKE ADEKVATNE POHYBU CHODCOV, a bez zbytocnych svetelnych krizovatiek - jegeho x zahradnicka je bez semaforov a len s pravym odbocenim z jegeho niekolkonasobne priepustnejsia...
Kvôli tým semaforom sú dosť veľké meškania. V smere od Slovanetu na Trnavské mýto sa čaká na svetelnej križovatke s Jégeho logicky každý krát inak, niekedy vôbec (záleží od času, za ktorý električka prejde úsek od Tomášikovej), ale na svetlách na Miletičovej (pred Trnavským mýtom) je zdržanie pri normálnom pobyte na zast. Záhradnícka okolo 2 minút. V opačnom smere je to však ešte horšie - 5 sekúnd po tom, ako električka zastaví na zastávke Záhradnícka jej skočí návesť stop a na voľno tam musí čakať ďalšie cca 3 - 4 minúty. Väčšinou to vychádza tak, že keď električka opúšťa túto zastávku, ďalšia sem už prichádza. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo