Stav mostných objektov sa hodnotí na stupnici 1-7, pričom 7 znamená "havarijný". To však nevyhnutne neznamená, že sa po ňom nemôže jazdiť. Pre každý most sa ešte stanovujú zaťažiteľnosti - normálna, výhradná a výnimočná, a podľa toho sa aj prípadne most pre niektoré vozidlá uzavrie alebo sa určí špeciálny režim prevádzky.
Výhradná zaťažiteľnosť znamená, že pri tejto záťaži smie byť na moste iba jedno vozidlo, a výnimočná, že musí prechádzať stredom mosta a obmedzenou rýchlosťou (nepamätám sa už, či 5 alebo 10 km/h). Pamätám sa, že sme mali most, ktorý mal zaťažiteľnosti v tonách 0-1-11, a to bol na ceste prvej triedy...
Hups, pardon. Chcel som sa spýtať, či sa už vie, kadiaľ presne bude chodiť linka 143. Na imhd.sk sa píše, že pojde zo Šulekovej na Búdkovú, a Záhradník tvrdí, že až na Patrónku. Kde je teda pravda? ?
Ja napr. Citelsy neberem za zlé vozidlá zvykol som si na ne v podobe 25Tr... Stále lepšie než čo máme teraz. Samozrejme by som sa potešil Mercedesom. Ináč bude zaujímave sa pozerať na premávajúce nové vozidlá popri starým Karosám, ktoré nevyradia len kvôli tomu, že majú GO a vyradia "nové" Ikarusy nakoľko tie sú po životnosti a nie po GO. ?
"Po otvorení obálok komisia prijala dve ponuky, zvyšné neobsahovali súťažnú ponuku,"
Že by im poslali len prázdne obálky? Teraz ma napadlo, pri najbližšej verejnej súťaži pošlem do DPB fotodokumentáciu súčasného vozidlového parku s nejakým veselým textom. Aspoň sa pri otváraní pobavia (teda všetci okrem záhradkára). ?
Re #116789 Kami: Dúfam, že značka MERCEDES (vnímaná ako značka drahých áut) sa bude lepšie v predvolebnej kampani vynímať ako IVECO (značka nákladných vozidiel).
Ludia su vselijaky a otvorene priznavam ze ani moja reakcia nie je vzdy vhodna (hoci sa snazim zlepsit to).
Ja by som bol rad keby tato diskusia dostala urcitu uroven (napr. ako na BB sekcii) a mozem slubit ze sa budem snazit tomu napomoct, hoci nie vzdy sa mi to bude darit, ved nikto nie je dokonaly.
aj ty by si určite vedel "zfleku" povedať minimálne 2 nicky, ktorí zásadne nikoho neopravia bez použitia urážlivých či aspoň ponižujúcich výrazov, však? myslím, že toto chlapcom vadí a úprimne priznávam, že to vadí aj mne ?
Pripajam sa.. (sice som tu minule pisal, ze Citelis nie je taky zly, teraz som niekde na k-reporte cital, ze sa vyrabaju v Taliansku a su dost nekvalitne..)
"Stačí, že sa niekto pomýli pri písaní príspevku a už ho tu považujete za mentálne retardovaného." - Nesuhlasim. Myslim ze vacsina tu vie slusne opravit (to ze niekto neznesie ak mu napisem v dobrom "Mal si tam chybicku..." je jeho problem). Ine je ak tu niekto nonstop pise hovadiny.
"To isté je aj v prípade vyjadrenia svojho vlastného názoru." - Opat. Ak niekto napise svoj nazor nie je na tom nic zle, ine je ak niekto neustale trepe kraviny, ktore boli objektivne vyvratene.
"kritizovať na to vás tu je, ale poradiť - to sa tu nenájde nikto" - Ked mal niekto otazku (ci uz islo o pomoc pri cestovani, revizoroch, alebo problem s pieskovanim na Zilinskej) vzdy mu tu bolo ochotne poradene.
"Niektorí prispievatelia majú vlastné stránky a nebojím sa pvoedať, že mnohé z nich sú aktuálnejšie ako to vaše IMHD" - To je riadna hovadina. Hlavne ked vezmeme do uvahy ze vacsina tychto stranok z iMHD iba kopiruje.
"Radšej by ste mali odceniť záujem mladých o MHD formou vytvárania si vlastná´ých a kvalitnejších stránok a nie ich kritizovať" - Ano, to je pravda, ocenit ten zaujem je vhodne. To neznamena byt nekriticky a nechat si kradnut vlastne clanky a fotky. Ja som tiez v minulosti dostal par takychto "faciek" a nikomu to dnes nemam za zle. Naucilo ma to sebakritike a tiez tomu ze zivot je obcas svina. A za to som tym ludom dnes vdacny hoci vtedy ma to hodne sr*lo.
Skus sa ozvat mailom Ivecu alebo inemu prihlasenemu,isto sa dozvies viac ako tu . Tak som to riesil aj ja pri zistovani vitaza prenajmu s firmou TEDOM.
a co mi este napisali :
" autobusy pro Bratislavu budou v novém designu.
Vzhledem k našemu zaměření na městské autobusy rozhodně nepřipravujeme do výroby autobusy kratší než 12m. "
Takých tu už bolo. Som zvedavý, čo za hodnotný obsah budeš na tom webe mať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Výhradná zaťažiteľnosť znamená, že pri tejto záťaži smie byť na moste iba jedno vozidlo, a výnimočná, že musí prechádzať stredom mosta a obmedzenou rýchlosťou (nepamätám sa už, či 5 alebo 10 km/h). Pamätám sa, že sme mali most, ktorý mal zaťažiteľnosti v tonách 0-1-11, a to bol na ceste prvej triedy...