Do diskusie : Starý most a jeho uzávierka pre IAD od 1.1.2009.
Nechápem načo sa čaká na 1.1.2009?! Aby ten stav bol ešte horší, keď už teraz je dosť na pováženie či vôbec má dačo po tom moste prejsť? Nechápem prečo keď sa už teraz vie o stave mosta, prečo ho nezavrú pre IAD od 1.12.?!
Tiež by bolo zaujímavé zistiť kde nabrali minulý rok informácie o stave Starého mosta tí čo sa tak pochvalne vyjadrovali o jeho stave a postačujúcej rekoštrukcii mosta so zdvihnutím mostovky a pár ďaľších úprav ? Zrazu rok na to, počúvame úplne iné vyhlásenia o opotrebovaní 6.stupňa na stupnici 1 až 7.
Nechápem načo sa čaká na 1.1.2009?! Aby ten stav bol ešte horší, keď už teraz je dosť na pováženie či vôbec má dačo po tom moste prejsť? Nechápem prečo keď sa už teraz vie o stave mosta, prečo ho nezavrú pre IAD od 1.12.?!
Tiež by bolo zaujímavé zistiť kde nabrali minulý rok informácie o stave Starého mosta tí čo sa tak pochvalne vyjadrovali o jeho stave a postačujúcej rekoštrukcii mosta so zdvihnutím mostovky a pár ďaľších úprav ? Zrazu rok na to, počúvame úplne iné vyhlásenia o opotrebovaní 6.stupňa na stupnici 1 až 7.
Majo
Pokiaľ viem, laminátové sedadlá, gumová podlaha a naštetkované madlá boli len v niektorých brnianskych T3R.P, nie v T3R.E. Mal som na mysli takýto interiér: http://bmhd.goo.cz/foto.php?T3R-4:20050710 Páči sa mi na ňom napr. to umiestnenie svetiel, ale najmä to, že to má modernejší nádych ako naše T3P (tvarované madlá, zapuastenie dverných pohonov atď.).
"vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť."
Nepopisoval som nedostatky T3 ako takých, ale konkrétne nedostatky bratislavských T3P.