Reakcia na: geodeath #115421:
jj... tiez sa mi stalo tento tyzden ze som v pondelok isiel okolo 8:10 busom do skoly a na patronke chudakovi vodicovi nieco vbehlo rovno pred nos alebo neviem co sa stalo ale prudko zabrzdil a v momente takmer vsetci stojaci ludia boli na zemi.... potom na patronke sa snim este niekto (myslim si ze to bolo hadanie ... alebo teda nadavanie) pol minuty hadal ( nejaka zenska tusim-podla hlasu) ... lenze tiez to bola aj chyba cestujucich ze sa poriadne nedrzali... bo ja som nepadol a to sa na mna pri tom vsetci este hrnuli a smykali sa zo mna
na zem... sice som potom este po celom autobuse hladal skolsku tasku co som mal pod nohami ale to bolo to najmenej... proste chudak vodic...
Valec
Naviac, osobne si myslím, že všetky malé mestské časti by mali mať len jednu linku s poriadnym intervalom (teda okolo 10 minút v špičke) a do centra. Lebo delením na viac liniek by si mal adekvátne prerozdeliť aj interval a to môže (obzvlášť pri čakaní na spoj z centra) viac ľudí odradiť cestovaním MHD ako iných novým trasovaním prilákať.
Re #115359 Ike: Takže okolo 20teho sa možno dozvieme aj prečo. ?
Re #115387 Majo: "ebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove" ?
Tak toto je riadny nezmysel. Jediný dôvod prečo sa toto v Bratislave stáva je neschopnosť dispečingu zabezpečiť výlukový stav. Na výpadok dopravy (z akéhokoľvek dôvodu) na radiále je možné už vopred nachystať krízový scenár, ktorý si potom príslušný dispečer otvorí a riadi sa podľa neho. Takto by nebolo možné, aby pri nehode niekde v Karlovke stála polovica výpravených vozidiel v kolóne až po Tunel.