Si: Dobre, ale ked jazdim, tak sa mam snazit, aby to bolo omnoho pohodlnejsie ako je to, co citim, ked sa len veziem. Ja to aj tak robim a pritom mi nikto za jazdenie neplati. (Alebo aspon nie za jazdenie samotne.) A ked je vodic lenivy jazdit tak, aby to bolo pokial mozno pohodlne (to jest s vynimkou pripadov vbehnutia pod kolesa a pod.), tak by som mu (byt jeho sefom) doporucil navstevu uradu prace. 
PS: Myslim si, ze naopak je to horsie na prednych sedadlach, lebo na zadnych sa mas coho chytit pred sebou.

PS: Myslim si, ze naopak je to horsie na prednych sedadlach, lebo na zadnych sa mas coho chytit pred sebou.
si
co sa tyka DD, tam by som sa priklonil skor k trolejbusovej variante. Btw, KLF: vsetky cestne vozidla majuce brzdy na vzduch co stretnes maju dnes uz tzv. negativny brzdny system, t.j. neni vzduch, neodbrzdis a voz nepohnes !!!
pohodlie pocas jazdy: stazovat sa na vodica ze prilis rozbieha alebo brzdi.. hmm skuste sa nad tym zamysliet z takehoto pohladu: ako vodic viem ze ked stlacim plyn, tak ma to oprie do sedadla a ked zmacknem brzdu, tak ma to zas hodi do predu (a rovnako aj o zakrutach) a automaticky sa na to pripravim. cim dlhsie jazdim, tym menej si toto uvadomujem a nevnimam to ako nepohodlie. Cestujuci zvycajne nevie predvidat co sa udeje, nevie sa na to pripravit a potom to podla toho aj vyzera....