Nivy by som videl ako najmenší problém. Tam je podľa mňa super dostupnosť zo všetkých MČ. Keby ešte po Dostojevského a Kradžičovej premávala električka, tak bezchybné. Zato Hlavná stanica je problém pre svoju polohu mimo hlavnej cesty. Z toho pohľadu nechápem prečo mesto roky nevedelo nič, ale ABSOLÚTNE SPRAVIŤ okolo Filiálky. Namiesto toho dali MČ Mové Mesto na výber medzi nejakým skleníkom typu Polus (ktorý je opäť v MČ MN) pričom Tržnicu na Trnavskom by si mali práve vyriešiť a dať ju preš a tam postaviť radšej dačo krajšie namiesto nej.
Zaujimal by ma Vas nazor na takuto zmenu linky 91:
Cunovo - Jarovce, zahrady (bez zmeny) - Dolnozemska cesta - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - AS Mlynske Nivy (- Hlavna stanica) a spat.
Navrh predpoklada celotyzdennu premavku linky 191. Zabezpecilo by sa tym priame spojenie s autobusovou stanicou (s teoretickym predlzenim na Hlavnu stanicu) a alternativne spojenie Jaroviec, Rusoviec a Cunova s centrom. Kilometricky to pri trase len po ASMN vychadza priblizne rovnako ako pod most, casovo uz neviem, ale nemalo by ist o vyrazne navysenie
Načo robíš robotu, ktorá ťa nebaví a ktorú psychycky nezvládaš ? Môžem ti povedať, že prácu vodiča beriem ako namáhavú, ale podobných profesii je desiatky. Ako cestujúci sa mám právo na takéto správanie sťažovať a všetky dôvody ktoré si mi popísal sú pre mňa úplne irelevantné.
A na margo ožralých a sfetovaných tupcov ( čo je téma o ktorej by som ako dennodenný cestovateľ L70 vedel rozprávať ) - pokiaľ viem, tak vylúčiť takýchto ľudí z prepravy nie je v kompetencii ostatných cestujúcich, ale prepravovateľa, čiže zamestnanca DPB - či už vodiča, alebo ním privolanej polície ). Často by som si to želal, lebo cesta L70 je spravidla príšerná kôli podobným indivíduám, niekoľkokrát ( fakt len pár, možno dva - tri ) som aj vodičovi povedal, že mu vzadu sedia ľudia, ktorí svojim vzhľadom a zápachom obťažujú ostatných a v súlade s prepravným poriadkom by ich mal z prepravy vylúčiť, ani raz pre to nič nespravil.....
Takže - vo všeobecnosti máš pravdu, ale tvoje "argumenty" sú pre cestujúceho irelevantné, pretože k tvojej práci proste patria. Vedel si o nich, keď si do DPB nastupoval, a neoprávňujú ťa byť vulgárny na cestujúcich, zvlášť len preto, že ti ( možno omylom ) o jeden krát viac "zazvoní", ako by si ty čakal.
Trochu OT lebo je to mimo DPB, ale súvisí to s BA. Mňa by zaujímalo či sa aj Vám stalo niečo také ako mne, že aj keď ste nahlásili poruchu X-krát nedošiel nikto alebo došiela nič neopravil. Viac popisu tu: http://blog.yourplace.sk/?p=8 ?
Pokiaľ viem, tak pásma sa majú zrušiť, keď bude naplno funkčná BID, čo bude možno až o niekoľko rokov. Okrem toho pásmové predplatné lístky patria do tej istej kategórie číreho výpalníctva a zdieračstva zo strany mesta Bratislava ako aj príplatok na nočné spoje obhajovaný úbohými pseudodôvodmi...
Pasma naozaj blbost su. Inak v materialoch z dob okolo roku 2000 sa spomina delenie na casovu tarifu (JCL) a vzdialenostnu tarifu (PCL), cize tie pasma maju predstavovat delenie podla vzdialenosti, co je samozrejme blbost (nie kazdy cestuje do centra). Lepsim riesenim by boli "tratove listky" + celosietovy.
Pasma (1 a 2) su diskriminacna blbost a vobec nechapem, co za zvrhlika ich v 2000 vymyslelo... ved vzdialnost a z toho vyplivajuca dlzka cesty je vyjadrena v platnosti listka....
no ja som tiez pocul, ze sa pasma s BID maju zrusit alebo skor predplatne listky zlucit na mestky a potom na pasmove mimo mesto. ale zony 100 a 101 maju byt na jednom predplatnom listku.
Za to cim sa tu prezentujete by som Vas okamzite prevelil niekam na zapad od nas (staci CR) kde by ste s tymito postojmi leteli do 5 minut.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk