Reakcia na: milannco #115148:
anketu robis do skoly, alebo?-nutnost prestupovania by mi nevadila pri zabezpecenych prestupoch alebo aspon dostatocne hustom intervale nie neprijemnom na prestup a samozrejme do prestupneho systemu nesmieme vplietat neprestupne listky.
- nocna doprava je diletantsky zneatraktivnena. Vo vyspelych mestach chodi denna doprava aspon do polnoci a aj na nocak je denna tarifa. U nas by som uvital aspon navrat k povodnemu systemu, kde sa dalo cestovat v nocaku s elektricenkou bez buzeracie docvakavania vypalneho.
- najhorsie z vozoveho parku - 28x su prec (az na posledny) a zvysnym srotom pomaly povypadavaju motory za jazd, takze v podstate to ide k lepsiemu. Mozno myslis zastaraly moralne - nizkopodlaznost+klima, tak to je jasne. od aprila do oktobra je cim dalej tym viac dni, kedy je lepsie ist klimatizovanym autickom ako v preplnenej saune.
- slaba preferencia? ja nemam pocit ze by bola vobec akakolvek.
Valec
Re #115143 Ike: Na projekte Lamačskej brány sa stále usilovne pracuje. Slovany majú byť na meste Danubiusu na Račianskej? Ak áno, tak ten projekt v podaní pôvodného investora je vraj už zrušený.
Re #115151 810zssk: Kombinácia 4 zóny + celodenný možná je, ale kde si ho označiť ti neviem povedať. Každopádne, ak označovač vo Wolfsthali talčí rovnaké údaje ako ten vo viedenskej MHD, tak by to problém byť nemal.
Však nech sa teraz ukáže bwd.