Chcel by som sa opýtať, že prečo sa budú linky BID číslovať tak striktne, že len pár čísel pripadne na celý stovkový rad?! V Prahe majú oveľa viac prímestských liniek v rámci PID a majú to napratané v rozpätí 300 až 499 pokiaľ sa nemýlim. Keď už sa tá BID "chystá" neplánujú už zaviesť predčasne nové označovanie trolejbusov? K tej BID poznám princíp, že každá oblasť má pridelené číslo na mieste stoviek no má to asi taký účinok ako v novom označovaní liniek MHD od 2000. Čiže to vyzerá pekne pre oko, na papieri ale ľuďom konec koncov neostane nič iné len si zapamätať čím budú cestovať po novom, takže to oblastné číslovanie nemá žiadny zmysel (aspoň podľa mňa).

Martin Fundárek
1. Komu "nám"?
2. Mali by páni záujem aj za súčasných folklórnych zvyklostí, že objednávateľ výkonov zaplatí len 80 % objednaného?
3. Od 2011/2012 - takých by bolo. Dovtedy sa dajú nejaké vozidlá vyrobiť.
4. Ohľadne vyzobávania - nemyslím to pejoratívne. Je celkom prirodzené, že podnikateľ bude robiť to, čo vynáša najviac. V nákladnej doprave nebude voziť manipuláky z Jablonice do Brezovej, ale ucelené vlaky s uhlím z Ostravy do Košíc. V osobnej nebude chcieť voziť detičky do školy za pár šupov, ale diaľkovú frekvenciu.