Pan Gandl pise svoje nazory este v clanku Električky to nevyriešia. Dovod preco to elektricky nevyriesia ale nanapisal. Aj debata k tomuto clanku je velmi podnetna.
Pan Stanislav Šimončič (bývalý slovenský veľvyslanec v Španielsku) pise v clanku
Metro za štyridsať mesiacov o rozsirovani metra v Mardide a ako to tam funguje. Na konci clanku kritizuje spolocnost Metro a.s. slovami: "Zrejme sa však nepodarilo preraziť cez Metro, a. s. Sama táto firma preukázala svoju slabosť, inak nie je možné, aby nepresvedčila vládu či ministerstvo financií. Iné dôvody nepoznám, ba ani nechcem byť vtiahnutý do myšlienkových pochodov predstaviteľov Metra." Mysim ze to staci. Z clanku mam pocit taky, ze pan Simonovic sice nie je odbornik na doprabu, ale vidi ako sa to riesilo v Madride a ako to doplalo u nas. Jeho kritika spolocnosti Metro a.s. je opravnena. Nestavia sa proti metru, ale poukazuje na to ako sa robi - totiz zle.
Precitajte si ak debatu k clanku.
Velmi zaujimave veci sa docitate aj v clanku Bratislava má záujem o spoluprácu s Moskvou pri výstavbe metra.
Len tak vybereim par citatov: "Výstavba metra v hlavnom meste Slovenskej republiky bola jednou z tém, o ktorej v Moskve rokovali prezident SR Rudolf Schuster a primátor Bratislavy Jozef Moravčík s primátorom Moskvy Jurijom Lužkovom.
Podľa primátora hlavného mesta Slovenska Moravčíka sú pre Bratislavu zaujímavé skúsenosti ruskej strany, experti, technické kapacity i možnosť financovať výstavbu v rámci deblokácie ruského dlhu.
"Sme rozhodnutí kombinovať systém metra a systém železnice," povedal Jozef Moravčík a vysvetlil, že v Moskve sa okrem rozširovania metra pripravujú projekty rýchlodráhy a rýchlostnej električky. "Skúsenosti pre nás môžu byť zaujímavé," dodal.
Hlavným problémom, prečo sa s výstavbou metra v Bratislave doteraz nezačalo, bol podľa Moravčíka nedostatok finančných prostriedkov.
Teda este raz a poriadne:
"Sme rozhodnutí kombinovať systém metra a systém železnice," povedal Jozef Moravčík a vysvetlil, že v Moskve sa okrem rozširovania metra pripravujú projekty rýchlodráhy a rýchlostnej električky. "Skúsenosti pre nás môžu byť zaujímavé,"
Ako to dopadlo??? Niako. Dovod? Rusi zrejme povedali ze metro je pre Bratislavy blbost a navrhli riesit dopravu rychlodraznou elektrickou. Magistrat a spolocnost Metro a.s. to zamietli.
Netusim aky bol oajsatny dovod, ci to bola neschopnost istych ludi vybavit aby to slo cez deblokaciu. Ale skor si mylsim ze rusi nam navrhli rychlodraznu elelktricku, co pani Kovalcik a Lunacek striktne odmietaju. Inac by rusov neposlali do paze. Vsak po tomto clanku sa uz nikdy nic nevravelo o rusoch - a to bude mat dajaky hlbsy dovod.
Pan Stanislav Šimončič (bývalý slovenský veľvyslanec v Španielsku) pise v clanku
Metro za štyridsať mesiacov o rozsirovani metra v Mardide a ako to tam funguje. Na konci clanku kritizuje spolocnost Metro a.s. slovami: "Zrejme sa však nepodarilo preraziť cez Metro, a. s. Sama táto firma preukázala svoju slabosť, inak nie je možné, aby nepresvedčila vládu či ministerstvo financií. Iné dôvody nepoznám, ba ani nechcem byť vtiahnutý do myšlienkových pochodov predstaviteľov Metra." Mysim ze to staci. Z clanku mam pocit taky, ze pan Simonovic sice nie je odbornik na doprabu, ale vidi ako sa to riesilo v Madride a ako to doplalo u nas. Jeho kritika spolocnosti Metro a.s. je opravnena. Nestavia sa proti metru, ale poukazuje na to ako sa robi - totiz zle.
Precitajte si ak debatu k clanku.
Velmi zaujimave veci sa docitate aj v clanku Bratislava má záujem o spoluprácu s Moskvou pri výstavbe metra.
Len tak vybereim par citatov: "Výstavba metra v hlavnom meste Slovenskej republiky bola jednou z tém, o ktorej v Moskve rokovali prezident SR Rudolf Schuster a primátor Bratislavy Jozef Moravčík s primátorom Moskvy Jurijom Lužkovom.
Podľa primátora hlavného mesta Slovenska Moravčíka sú pre Bratislavu zaujímavé skúsenosti ruskej strany, experti, technické kapacity i možnosť financovať výstavbu v rámci deblokácie ruského dlhu.
"Sme rozhodnutí kombinovať systém metra a systém železnice," povedal Jozef Moravčík a vysvetlil, že v Moskve sa okrem rozširovania metra pripravujú projekty rýchlodráhy a rýchlostnej električky. "Skúsenosti pre nás môžu byť zaujímavé," dodal.
Hlavným problémom, prečo sa s výstavbou metra v Bratislave doteraz nezačalo, bol podľa Moravčíka nedostatok finančných prostriedkov.
Teda este raz a poriadne:
"Sme rozhodnutí kombinovať systém metra a systém železnice," povedal Jozef Moravčík a vysvetlil, že v Moskve sa okrem rozširovania metra pripravujú projekty rýchlodráhy a rýchlostnej električky. "Skúsenosti pre nás môžu byť zaujímavé,"
Ako to dopadlo??? Niako. Dovod? Rusi zrejme povedali ze metro je pre Bratislavy blbost a navrhli riesit dopravu rychlodraznou elektrickou. Magistrat a spolocnost Metro a.s. to zamietli.
Netusim aky bol oajsatny dovod, ci to bola neschopnost istych ludi vybavit aby to slo cez deblokaciu. Ale skor si mylsim ze rusi nam navrhli rychlodraznu elelktricku, co pani Kovalcik a Lunacek striktne odmietaju. Inac by rusov neposlali do paze. Vsak po tomto clanku sa uz nikdy nic nevravelo o rusoch - a to bude mat dajaky hlbsy dovod.
Turbo
Električka zvíťazila nad metrom - DEBATA Staci si precitat...
Dalej V podzemí centra mesta bude metro Hovorí riaditeľ SNP Invest, a. s., Peter Gandl Monika Voleková - DEBATA. Staci uviest jeden citat pana Gandla: "Som presvedčený, že samotné električky nevyriešia dopravu v meste. Cesty majú svoju kapacitu. Keby sme pridali ďalšie autobusy, tak sa v špičkách vytvorí ich súvislý rad a doprava bude stáť." Do pozornosti davam aj cely clanok V podzemí centra mesta bude metro, ak mate cas tak si to precitajt.
Ing. Rymarenko vyjadril svoje nazory v clanku Chcelo by to poriadny cisársky rez. Vcerlku rozumne, suhlasim s nim.
Ing. Lunacek reaguje v tomto clanku na Ing. Rymarenka. Nepise tam skutocne argumenty, skor obvinuje pana Rymarenka zo schyzofrenie. Po obsahovej stranke ma to nezaujalo a ani niet divu ze to odmietli uverejnit v Pravde.
Lubo Roman sa v clanku Metro pre pol milióna ľudí je nezmysel postavil proti metru.
Reakcia Milana Vajda (hovorcu starostu Starého Mesta) na tento clanok je tu. Pan Vajda este obhajuje myslienku metra.
Dnes nam pan Durkovsky uz metro neslubuje. Ale ako si o nom mysli??? To je velmi zaujimave. Sice sam vravel ze ma studie podla ktorych vychadza metro ako zbytocne, ale ked jeho hovorca zase obhajoval takto metro... Neviem ako je to dnes, ci sa myslienky zmenili. Povazovat niekoho argumenty za "hlboko neprofesionálne, populistické, veľkohubo strieľané od pása bez preštudovania si jedinej stránky odbornej literatúry alebo dokumentácie" dokazem aj ja. Napriklad vyroky pana Gandla, pana Lunacka a im podobnych. To som tu este nenapisal odkzay na clanky v ktorych pan Kovalcik tlaci kaleraby o metre. To by bol totiz velmi dlhy prispevok...