Já nevím podle čeho se verze mají porovnávat. Do toho nevidíme ani já ani ty. A typ vozidla BN a NB? No to už je opravdu spíše jen detail. Dokud nebude VŘ přesně definované, nemá smysl dál spekulovat. Pokud se v poptávce budou i nadále objevovat slova typu "porovnatelné" nedopídíme se pravdy nikdo a nikdy a vše bude jen na základě domněnek.
A pak je tu ještě jedna možnost. Někdo se z účastníků odvolá k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, tendr bude zrušen a bude se muset vypsat jiný i s jinými podmínkami. Viz. problémy u tendru na 720 autobusů pro Prahu, který se vleče už déle jak půl roku.
Vytvaranie si nazoru na cloveka na zaklade verbalnej skusenosti je prave tym najcistejsim. Odstranis tym tzv. beautizmus. Najlepsie si vytvoris nazor na niekoho cez to co hlasa, ako sa sprava a aky je k inym luďom a nie podla toho ako vyzera.
myslis, ze ich bolo 100 kusov v rokoch 2005-2007? V kazdom pripade verzie sa podla mna porovnat nedaju. Ani nie kvoli dlzke ale pri 18m vozoch by sa jednalo o verziu NB a SOR vyrabal CNG verziu NB. A to uznaj je rozdiel.
Osobne povazujem za chybu odstavenie SORu, kvoli konkurencii. Evobus, MAN, Volvo vedia, ze nemaju lacneho konkurenta a tak cenu nebudu tak velmi tlacit dole. (moj osobny nazor)
V Praze se pouze každý druhý den sedadla vysávají - lichá ev.č. v liché týdny Pondělí, Středa, Pátek, Neděle a sudá ev.č. opačně.
Čištění pod párou a mokré vysávání probíhá jednou za 14 dní.
pre mna je to neunosne ako 2 dni, tak aj kazde 2 tyzdne, takze sme sa vsetci zhodli, ze tieto latkove calunene sedacky su pre MHD (ak berieme hygienu vazne) ekonomicky neunosne.
OFF TOPIC:
V Arada som sa na pútači popisujúcom rekonštrukciu centra stretol s krásnym slovom, ktoré popisuje to, čo sa deje v Bratislave: SEMAFORIZARE ? ? ? .
TOPIC ON
V podstate s diskutovaním súhlasím, ale čo sa týka namyslenosti, škatuľkovania, nadradenosti a hádavosti, tou sa tu vyznačuje práve bwd a aj keď si tisíckrát poviem, že na sprostosti reagovať nebudem, v istom momente pohár tolerancie proste pretečie. Ja na toto fórum chodím práve po rozumné názory, nápady a informácie a nie blbé provokačné reči o tom, akí sú Slováci sedliaci...
ja viem, ved ja neobvinujem ani vodicov, ani vozovnu, je to skoda, ze sa tu vyskytuju taki ludia, niekedy je mi luto, ze byvam tiez prave v Petrzalke ?
a pritom je riesenie take jednoduche. Vyhadzat latkove calunene sedacky a nainstalovat kozenkove alebo gumenne.
Kedy trebalo tepovat sedacky v Karosach (nie BB)? V Karose sa nebojim sadnut aj po bezdakovi, ale v Ikaruse sa bojim sadnut aj ked neviem aki 100 pasazieri predomnou ju pouzili...
Pocul som, ze v Prahe calunene sedacky kompletne cistia kazde 2 dni (cize cele vozy kazdy druhy den nejazdia) a stazuju sa, ze maju na to velke naklady. ved sa ani nechudujem. ale aspon beru trosku vaznejsie hygienu.
No vylozit sa to da vseliako. V clanku tu na iMHD sa pise: "Uchádzači musia predložiť aspoň 3 kladné referencie od zákazníkov na ponúkané alebo porovnateľné vozidlá za uplynulé 3 roky (spolu minimálne 100 kusov CNG a 200 kusov naftových autobusov). " - t.j. museli by predlozit refencie na klbove vozidla.. inak sa da len tazko hovorit o porovnatelnom vozidle.
Dalsia vec je ze neviem ci SOR za posledne tri roky vyrobil 100 CNG busov..
Niečo podobné sa začína objavovať už aj v krátkych TAMoch lebo sú to už jedny z najstarších BUSE v BA ak viem dobre... Ale v nich "chýba" len pár lediek.. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo
Kedy trebalo tepovat sedacky v Karosach (nie BB)? V Karose sa nebojim sadnut aj po bezdakovi, ale v Ikaruse sa bojim sadnut aj ked neviem aki 100 pasazieri predomnou ju pouzili...
Pocul som, ze v Prahe calunene sedacky kompletne cistia kazde 2 dni (cize cele vozy kazdy druhy den nejazdia) a stazuju sa, ze maju na to velke naklady. ved sa ani nechudujem. ale aspon beru trosku vaznejsie hygienu.