Jéj Bratislava sa nezapojí do Európského týždňa mobility... Ževraj kvôli malému záujmu ľudí... Keď nebola predminulé roky temer žiadna kampaň tak ako o nej mohli vedieť? ?
ok, tak povedz ten zakon, ktory definuje co to je ohrozenie!
a nie nejaky nazor slovenskeho "pravnika" alebo "sudcu", ale zakon! ak taky existuje, ze...
Tak si rozmysli, o čo ti v skutočnosti ide. Pôvodne si písal o obchádzaní cez dve plné čiary (nie sú to dve čiary ale jedna dvojitá a môže sa pri obchádzaní vozidla stojaceho v zastávke legálne prejsť), ohrození a bratí vodičákov. Náhle odbočuješ niekam inam a riešiš usporiadanie križovatky.
tak to si rad vypocujem kde v ktorom zakone je pojem ohrozenie definovany (nie necakam nejake vyklady "pravnikov" typu prof. katarina tothova alebo prof. ivan gasparovic - ak toto su pedagogovia na pravnickej fakulte UK, tak potom nase pravo a pravnici su jedna ZUMPA, vlastne to vidno aj bez tychto vysokoskolskych pedagogov... takze nejake pravnicke vyklady na slovensku su vazne asi... no nechajme tento OT)
A navyše, teraz mi ani tak nejde o tie 2-plné čiary, ako o to, že za trolejbusom sa budú tvoriť kolóny, keďže pravdepodobne skoro vždy v tom odbočovacom pruhu (v nákrese doľava) budú stáť autá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
"Neohroziť znamená povinnosť vodiča počínať si tak, aby inému účastníkovi cestnej premávky nevzniklo nijaké nebezpečenstvo."