Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #111555:
nesuhlasim, trojclankova elina v BA chyba na niektorych linkach ako sol ... hlavne by chybala, keby sme nemali mrte liniek ale par a s hustejsimi intervalmi ..
Reakcia na: Solider #111594:
Rumuni tých ULFov kúpili ale len 10 (aj to kvôli voľbám), my tých električiek potrebujeme oveľa viac. Veľmi rád by som tu videl 100 % NP električky, ale nevidím to veľmi reálne pri počte električiek, ktoré budeme musieť v dohľadnej dobe nahradiť.
Reakcia na: Solider #111587:
Mal si povedať "však sme hlavné mesto a nie nejaká rumunská Oradea. ? (Aby pochopili aj menej chápaví, Oradea nakúpila 10 ULFov). Ale keď nám začne dožívať stovka električiek, asi nebudeme mať veľmi na výber. Na 50 plne nízkopodlažnýcvh električiek na obnovu parku + ďalších aspoň 20 na trať do Petržalky asi mať naozaj nebudeme...
Reakcia na: djscorpion #111590:
Prečo by mali byť cestujúci poddimenzovaní? Akože v Rumunsku, kde nepoznajú teplú vodu (?), môžu mať 100% nízkopodlažné tramvaje a na Slovensku sa musia nájsť ľudia, ktorí to musia prekaziť? Ktorí prepočítavajú každú korunu? Aj na nákupe 100% NP tramvají sa dá finančne nabaliť. Tentoraz si dovolím súhlasiť s bwd, ale toto je tá slovenská logika, pozerať na každý 50-haliernik, nakúpiť čo najlacnejšie, ? Ľudia, zobudte sa, takáto doba už pominula.
Reakcia na: djscorpion #111585:
Lenže stačí, aby jedny dvere boli vo vysokopodlažnej časti má to rovnaký efekt z hľadiska dĺžky nástupu a výstupu, ako by bolo vozidlo plne vysokopodlažné. Plne nízkopodlažná električka je najlepším riešením, ale hlavne nech má otočné podvozky (preto sa spolieham na ForCity, lebo tá ich bude mať).
Reakcia na: Solider #111591:
No, aspoň, že to nesmrdí. ? ? Tak ale lepšia tramvaj, ako šalina. ?
Reakcia na: djscorpion #111590:
Električka je tak blbé slovo, že až to bolí.
Reakcia na: Solider #111587:
My sme hlavné mesto, ty si Prešovčan a nehovor, prosím travmaje, keďže sme na Slovensku. Ale ku téme, aj keď na to máme peniaze, myslím si, že lepšie by boli Variá. Z akého dôvodu si myslíš, že vozidlá, ktoré budú mať dáky ten schod navyše by boli horšie?
http://www.dpmp.cz/index.php?str=114
Škoda 28Tr hotová a připravená pro Pardubice

Škoda 15T oficiální představení pro novináře 18. 9. a následující týden představení i veřejnosti na Innotransu v Berlíně.
Reakcia na: 810zssk #111569:
Môj názor je taký, že ak chcem niečo riadiť, mal by som tomu aspoň minimálne rozumieť - inak sa totiž ani nedokážem obklopiť odborníkmi, lebo nerozoznám, kto je odborník a kto len papagáj.
(Mimochodom, nám tiež kedysi na výške vtĺkali do hlavy, že by sme mali dokázať riadiť úplne všetko.)
Česi majú peknú anekdotu, ako šitú na profesionálnych managerov: Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. A kdo to neumí ani učit, ten to řídí.
Reakcia na: Majo #111586:
Určite je v tomto lepšie uprednostniť kvalitu pred kvantitou, siahnuť hlbšie do vrecka, však sme hlavné mesto a nie nejaké moldavské predmestie. Hlavné mesto musí reprezentovať a mať normálne seriózne nízkopodlažné tramvaje.
Reakcia na: Solider #111581:
Vario Ti splní jednu zo základných požiadaviek na NP vozidlo, a to bezproblémovú prepravu imobilných cestujúcich. Ak chceme ponúknuť cestujúcim aj väčší komfort, súhlasím, že je potrebné plne nízkopodlažné vozidlo. Ale otázne je, či sa také v súčasnej sitúacii oplatí kupovať, keď pomaly za cenu jedného plne NP vozidla môžeš mať dve Variá (porovnávam vozidlá rovnakej dĺžky). Lebo T3SUCS-ky nám dožijú dosť nárazovo a bude treba rýchlo obnoviť veľkú časť vozidlového parku.
Reakcia na: Majo #111582:
Určite že, ale myslím si, že sa nestratí tak veľa času kvôli tej časti, ktorá nie je nízkopodlažná. Predsa len máme v električke aj časť, ktorá je nízkopodlažuná a mnoho cestujúcich si sadne práve do nej, ale dávam za pravdu, že nie je veľmi pohodlné pochodovať z časti nízkopodlažnej do časti vyššej časti, počas jazdy. Ale tak pravdaže, pokiaľ by bola možnosť 100% nízkopodlažnej električky, tak by som, pravdaže privítal radšej ju. ☺
Reakcia na: djscorpion #111583:
Jo.
Reakcia na: Solider #111581:
A my máme peniaze na 100% nízkopodlažnú električku?
Reakcia na: djscorpion #111578:
VarioLF je po cenovej technickej stránke veľmi výhodné, lebo používa koncepčné podvozky, ale zároveň ponúka aj nízku podlahu. Na druhej strane ale nie je nízka podlaha v celej dĺžke vozidla, čo je nevýhodné z viacerých dôvodov (zníženie komfortu cestujúcich, ktorí musia prekonávať výškový rozdiel spravidla vtedy, keď sa vozidlo rozbieha alebo brzdí, čo nie je veľmi príjemné, ďalej zmenšenie užitnej plochy v interiéri vozidla, dlhší nástup a výstup cestujúcich - darmo cestujúci v NP časti nastúpia a vystúpia rýchlo, keď budú zdržovať cestujúci vo VP časti a mnoho ďalších). Ja verím, že Škode sa podarí dotiahnuť projekt električky ForCity do konca a dúfam, že sa raz takým niečim zveziem aj v Bratislave.
Reakcia na: Majo #111575:
Vario? Netvrdím, že je zlé, ale chcelo by to 100% nízkopodlažnú električku a nie paródiu na ňu.
Reakcia na: N/A #111577:
Nedostatok električkárov tu nebol v podstate nikdy, ale on sa pýtal na vodičov DPB celkovo. Prebytok električkárov bol v lete, keď kvôli ružinovskej výluke mali málo služieb. Napr. kamarátka si musela povinne vziať týždeň dovolenky, aj keď nechcela. Proste neboli pre ňu služby...
Reakcia na: abcd #111576:
No ešte by sa nejakí zišli, ale o akútnom nedostatku, ako to tvrdil Dunčo, sa už nedá hovoriť... Ak je náhodou niekedy kríza v rannej špičke, tak za volanty zasadnú aj ľudia z Oil Street (napr. PePa) a je po probléme. Pokiaľ viem, tak sa už nestáva, že by nejaké služby neboli vypravené pre nedostatok vodičov. Ale ideálny stav to ešte nie je.
Reakcia na: Majo #111575:
Máš pravdu, ja som sa zle vyjadril, chcel som povedať, že by som bol rád a tešilo by ma, keby tu jazdilo aj niečo iné, ako T3, T6, K2 a rôzne modely a modernizácie týchto vozov, ale myslím, že si pochopil, ako som to myslel. Mne je jedno, že sú Varia najlacnejšie, mne sa celkom páčia, šiel som ním viac krát v Ostrave a aj jazda sa mi páčila, takže by som ich v BA privítal rád. A neboj, ja ani nerátam, že si tým preveziem už budúci rok ? ...ale mohlo by sa aspoň raz dodržať to, čo sa povie. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.