AKÉ PIKTOGRAMY SÚ V POZNÁMKACH NA ZASTÁVKOVÝCH CP?
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz z hlavy napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na 23-ke sa mi veľmi páči, že na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača je to po novom takto:
a) spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka
c) taká vizuálne iná
Presne tak, kto chodí 23:10 h do Wolfsthalu a 23:30 h z Wolfsthalu (cez pracovné dni aj cez víkendy), keď v "normálnejších" časoch tým takmer nikto nechodí? Aj po 21 h a po 22 h chodí tá 901-ka určite prázdna...
A cez pracovné dni by som teoreticky pochopil tie odchody po 6 h, ale ten 05:10 h spod Nového Mosta a 05:30 h z Wolfsthalu tiež neviem pre koho by teoreticky mohli byť...
Pritom netreba zabúdať, že každú hodinu po celý deň môžu ľudia využiť aj Slovak Lines idúce z Viedne / do Viedne - avšak za o čosi vyššie cestovné...
A ak by tá 901-ka mala teoreticky slúžiť ako prípoj na vlak z Wolfsthalu, tak čakanie na vlak 26 minút (resp. v smere do Bratislavy čakanie na 901-ku 20 minút) sa za normálny prípoj určite nedá považovať...
Hajzli! 95 zo Safka, Bratislavcanom ktori to cele platia, zrusili a dali N95 so specialnym priplatkom za nadstandardnu sluzbu! A prazdny bus pre kamaratov 23:30 bez nocneho priplatku! Hajzli!
Ako pisal BWD, mali by sme ich ukamenovat na Olejkarskej ako nam pluju do oci! ?
Elektrickovu trat pri Mileticke robila -aspon co som videl - firma ELZA - mimochodom oddnes robili uz na trolejbusovej otocke na Riviere - videl som tam minimalne 4 vacsie auta s logom firmy
Naco ma 910 odchod 22:10 a 5:10? ved to je protekcna linka ako hrom... dnes som ju videl a nebol v nej nikto okrem sofera... ked sa chce zahradnik hrajkat, nech ide na motokary ?
Ja som sa tu uz v strede prazdnin pytal, ze ci uz mali v DPB odskusanu stavbu trate so zatravnenym zvrskom, kedze to budu robit prvy krat, aby to aj spravili dobre.. Takze vidim, ze som mal pravdu, ked som mal obavy o kvalitu buducej trate..
Zahradnícka - keď už silou mocou chceli na mieste vylievať betón, aby vzniklo niečo na spôsob VUIS, prečo tam najskôr pchali koľajnice a potom ich podlievali betónom ? Veď to mohli spraviť ako pri výrobe VUIS panelov a potom položiť koľajnice. Teraz je výsledok jazda po krivej trati kvôli slabému betónu pod koľajnicou...
Uz len ta samotna idea je divna. Keby uz DPB chcel jazdit do Rajky tak jazdi az tam a nie len na hranicu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
A cez pracovné dni by som teoreticky pochopil tie odchody po 6 h, ale ten 05:10 h spod Nového Mosta a 05:30 h z Wolfsthalu tiež neviem pre koho by teoreticky mohli byť...
Pritom netreba zabúdať, že každú hodinu po celý deň môžu ľudia využiť aj Slovak Lines idúce z Viedne / do Viedne - avšak za o čosi vyššie cestovné...
A ak by tá 901-ka mala teoreticky slúžiť ako prípoj na vlak z Wolfsthalu, tak čakanie na vlak 26 minút (resp. v smere do Bratislavy čakanie na 901-ku 20 minút) sa za normálny prípoj určite nedá považovať...